Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Med bara en helg kvar till WWDC går det inte att låta bli att spekulera och prata lite till om vad som kan tänkas komma, men det blir också snack om köp inuti appar och kommande Plants vs Zombies 2.
Jag skulle vilja höra från er alla som använder ComHem som er internetleverantör hur det fungera för er, är ni nöjda eller finns det något att klaga på?
Hörde en del dåligt om dem innan jag skaffade ComHem men tänkte "Det är nog inte så farligt"...
Vi kan säga så här: jag har sagt upp ComHem för länge sedan och kommer aldrig ens överväga dem igen, ännu mindre rekommendera dem till någon.
Anledningar:
Sub-par hårdvara.
Uppdateringar löser väldigt lite i förhållande till hur långt tid det tar att släppa dem.
Support är en vägg av "allt fungerar perfekt" & "du är den enda i hela landet som har de här problemen".
Noll kundbemötande, noll kunskap, noll vilja att lösa problem, noll vilja att ha kvar sina kunder.
I framtiden kommer jag endast att välja seriösa leverantörer som Telia, BBB, Banhof etc.
Ibland när jag får ett iMessage till min iPhone 5, och har "Meddelanden"-appen uppe så att jag läser det direkt, visar iMessage-appen i dockan på Macen att jag har "-1" oläst meddelande (se bild).