Var precis i kontakt med Comviq chattsupport eftersom min leverans var försenad ännu en gång. Och jag måste säga att det var det värsta jag varit med om!
Jag hade fått ett sms om att min telefon var försenad och att den nya leveranstiden kommer vara i slutet av v43. Jag skrev till dem och frågade ifall något hade hänt eftersom v43 hade passerat och att min order hade fortfarande inte blivit skickad. Han gav mig svaret att de skickar ut alla leveranser i tur och ordning (äre så?) Då frågade jag när dem tror att ni kommer få in leverans utav Apple (det har ju skett 2 förseningar på en leverans). Han gav mig samma svar. "vi skickar telefonerna i tur och ordning". Det var inte det jag frågade efter sa jag. Han svarar vi vet inte. Jag säger då, vad är poängen med er support ifall ni inte kan ge några beräknade leveranstider eller någon information om min order.
Han börjar bli uppkäftig och svarar, Ifall du inte gillar support så kan du dra. Sedan frågar jag varför han blir så upprörd. Han ger mig dryga svar som "jag är glad som en lärka" och att hans dag har varit den bästa på länge när jag frågar ifall han haft en dålig dag. Sedan stänger han chatten direkt!
Ni kanske har träffat på honom i chatten, han kallas Hans E
Jag fick ingen hjälp, utan istället dryg personal som behandlar kunder som skit. Tyvärr så sparade jag inte chatten.