Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hex29A

Hex29A

Medlem
  • Registrerad 2006-02-07
  • Senast aktiv 2008-03-25
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen Hex29A har skrivit i forumet.

1

anledningen att jag skaffade nanon var just att minin är liite för stor för att hänga o slänga runt halsen...

hoho! nu verkar den snart va påväg tebax...
(repair status på apple.com)

Step 1 - Request
Product received (13-Feb-2006)

Step 2 - Service
Issue identified (14-Feb-2006)

Step 3 - Return
Product replacement pending (14-Feb-2006)

Tja!
Skickade iväg min kära nyinförskaffade nano härom veckan för att den betedde sig skumt..gick inte att stänga av, tappade låtar och visade ett meddelande om att jag "inte kunde använda firewire" utan att ens ha den inkopplad. (!?!?)
(Har tagit med den till närmsta applecenter där även dom konstaterade att den va skum)

Vad har ni haft för problem med era nanos som krävt service?

Min precis nyinskaffade Nano betedde sig på nått liknande sätt.. Funkade utan problem, efter en dag så dök det upp en ruta där det stod nått i stil med "Firewire kan inte ansluta, använd USB för att ansluta och kopiera låtar" man kunde inte komma från detta meddelande, utan fick koppla till datorn o koppla från den.. Sen fick den problemet med att den inte gick at stänga av..Testade att uppdatera firmware, hjälpte inte.. till slut kunde den inte ens snacka med datorn.. Stack till ett applecenter där dom testade att reset:a den, men problemet med avstängningen kvarstod...så det dom sa va som föregående talare "Skicka tillbaks!"

1