- daniels
- Medlem ●
- Oslo
Låten jag söker är med i ett Simpson avsnitt där Bart lurar alla i kyrkan att sjunga låten jag söker. Jag har ingen aning om vilket avsnitt den är med i eller något om titel eller artist. Låten börjar iallafall med med ett orgel intro som går så här:
http://hem.hobrik.net/adamramone/Music/den.okanda.laten.wav
lyssna direkt eller välj spara som.
SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA TITELN TILL DENNA LÅT!!!! DEN GÖR MIG GALEN SNART!!!!!
Låten jag söker är med i ett Simpson avsnitt där Bart lurar alla i kyrkan att sjunga låten jag söker. Jag har ingen aning om vilket avsnitt den är med i eller något om titel eller artist. Låten börjar iallafall med med ett orgel intro som går så här:
http://hem.hobrik.net/adamramone/Music/den.okanda.laten.wav
lyssna direkt eller välj spara som.
SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA TITELN TILL DENNA LÅT!!!! DEN GÖR MIG GALEN SNART!!!!!
är inte det den där in the garden of eden?
är inte det den där in the garden of eden?
Jaaaaa!!
Tack som F*n
Jag undrar vad den libress (tror jag) reklamlåten heter ^^, det kommer typ jätte måga tjejjer, bakom ett stort höghus sen går dom i en klumb.... gått på 4an!
Jag sökte bara på "Ain't Gonna Let Nobody turn me around" och fick fram resultat.
Om du inte lyckas hitta den, lämna ett PM till mig så skickar jag låten till dig.
Vet inte riktigt om detta är rätt tråd att vända sig till men jag är desperat!
Jag söker namnet på låten som spelas i introt till spelet Playboy: The Mansion. Låten har dessutom spelats i diverse reklamer för spelet. Dessa reklamsnuttar kan hittas på www.unleashyourbunny.com (den officiella hemsidan för spelet) för den som är intresserad.
Texten går "I wanna live in the Playboy Mansion" eller något i den stilen...
Skulle gärna vilja få tag på just den här låten och vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.....
Jag söker namnet på låten som spelas i introt till spelet Playboy: The Mansion. Låten har dessutom spelats i diverse reklamer för spelet. Dessa reklamsnuttar kan hittas på www.unleashyourbunny.com (den officiella hemsidan för spelet) för den som är intresserad.
Skulle gärna vilja få tag på just den här låten och vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.....
Ville bara säga att jag precis hittade den!!
Tyvärr vet jag fortfarande inte vad artisten heter så kan inte tipsa om den, men det är en för j#vla bra låt!
Great song:D
holmgreeen Vad hettde låten du ville veta??
Artisten vet jag som sagt inte:confused: ... Jag anar att låten heter "Playboy Mansion" och det var under det namnet jag hittade den... Artisten förblir tyvärr okänd (kan dock säga att det inte är U2's låt "Playboy Mansion" jag menar;) ).
Men vore kul om någon visste artisten så fler kan ta del av denna göttiga låt!:)
Artisten vet jag som sagt inte:confused: ... Jag anar att låten heter "Playboy Mansion" och det var under det namnet jag hittade den... Artisten förblir tyvärr okänd (kan dock säga att det inte är U2's låt "Playboy Mansion" jag menar;) ).
Men vore kul om någon visste artisten så fler kan ta del av denna göttiga låt!:)
man får ett flertal träffar i music store
Jag söker en LÅT alltså ingen reklamlåt..
Jag har helt glömt av den, men iaf. Det är en kille som sjunger, på videon står han i ett rum med utställningstavlor, tror det är någon slags utställning, det är lite folk där.. Så står han och sjunger för kameran.
Någon som kan veta?
nej vilken reklam är den för och vilken kanal går den på??
Hon skriver ju klart och tydligt att det inte är en reklamlåt.
kan du inte något textstycke ur låten, jag tycker det ringer en lite klocka när du beskriver dootevall