Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklammusiktråden

Tråden skapades och har fått 563 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Vallin:

va heter låten i malcolm - ett geni i familjen

Kolla om du kan hitta något på fox.com/malcolm/

Låten jag söker är med i ett Simpson avsnitt där Bart lurar alla i kyrkan att sjunga låten jag söker. Jag har ingen aning om vilket avsnitt den är med i eller något om titel eller artist. Låten börjar iallafall med med ett orgel intro som går så här:
http://hem.hobrik.net/adamramone/Music/den.okanda.laten.wav
lyssna direkt eller välj spara som.
SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA TITELN TILL DENNA LÅT!!!! DEN GÖR MIG GALEN SNART!!!!!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-12 17:34
Ursprungligen av adam_ramone:

Låten jag söker är med i ett Simpson avsnitt där Bart lurar alla i kyrkan att sjunga låten jag söker. Jag har ingen aning om vilket avsnitt den är med i eller något om titel eller artist. Låten börjar iallafall med med ett orgel intro som går så här:
http://hem.hobrik.net/adamramone/Music/den.okanda.laten.wav
lyssna direkt eller välj spara som.
SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA TITELN TILL DENNA LÅT!!!! DEN GÖR MIG GALEN SNART!!!!!

är inte det den där in the garden of eden?

Ursprungligen av Dava:

är inte det den där in the garden of eden?

Jaaaaa!!
Tack som F*n

vad heter 3 reklamens låt? ...signal never heard before..

oo, såg att en hade frågat La bionda - Wanna be your lover

Jag undrar vad den libress (tror jag) reklamlåten heter ^^, det kommer typ jätte måga tjejjer, bakom ett stort höghus sen går dom i en klumb.... gått på 4an!

Ursprungligen av dootevall:

Jag undrar vad den libress (tror jag) reklamlåten heter ^^, det kommer typ jätte måga tjejjer, bakom ett stort höghus sen går dom i en klumb.... gått på 4an!

Jag sökte bara på "Ain't Gonna Let Nobody turn me around" och fick fram resultat.
Om du inte lyckas hitta den, lämna ett PM till mig så skickar jag låten till dig.

Låten i spelet "Playboy: The Mansion"???

Vet inte riktigt om detta är rätt tråd att vända sig till men jag är desperat!
Jag söker namnet på låten som spelas i introt till spelet Playboy: The Mansion. Låten har dessutom spelats i diverse reklamer för spelet. Dessa reklamsnuttar kan hittas på www.unleashyourbunny.com (den officiella hemsidan för spelet) för den som är intresserad.
Texten går "I wanna live in the Playboy Mansion" eller något i den stilen...

Skulle gärna vilja få tag på just den här låten och vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.....

Hittad!

Ursprungligen av holmgreeen:

Vet inte riktigt om detta är rätt tråd att vända sig till men jag är desperat!
Jag söker namnet på låten som spelas i introt till spelet Playboy: The Mansion. Låten har dessutom spelats i diverse reklamer för spelet. Dessa reklamsnuttar kan hittas på www.unleashyourbunny.com (den officiella hemsidan för spelet) för den som är intresserad.
Texten går "I wanna live in the Playboy Mansion" eller något i den stilen...

Skulle gärna vilja få tag på just den här låten och vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.....

Ville bara säga att jag precis hittade den!!
Tyvärr vet jag fortfarande inte vad artisten heter så kan inte tipsa om den, men det är en för j#vla bra låt!

  • Medlem
  • 2006-04-13 16:01
Ursprungligen av holmgreeen:

Ville bara säga att jag precis hittade den!!
Tyvärr vet jag fortfarande inte vad artisten heter så kan inte tipsa om den, men det är en för j#vla bra låt!

Great:D

  • Medlem
  • 2006-04-13 16:01
Ursprungligen av holmgreeen:

Vet inte riktigt om detta är rätt tråd att vända sig till men jag är desperat!
Jag söker namnet på låten som spelas i introt till spelet Playboy: The Mansion. Låten har dessutom spelats i diverse reklamer för spelet. Dessa reklamsnuttar kan hittas på www.unleashyourbunny.com (den officiella hemsidan för spelet) för den som är intresserad.
Texten går "I wanna live in the Playboy Mansion" eller något i den stilen...

Skulle gärna vilja få tag på just den här låten och vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.....

Great song:D

holmgreeen Vad hettde låten du ville veta??

Playboy mansion

Ursprungligen av Alleman:

holmgreeen Vad hettde låten du ville veta??

Artisten vet jag som sagt inte:confused: ... Jag anar att låten heter "Playboy Mansion" och det var under det namnet jag hittade den... Artisten förblir tyvärr okänd (kan dock säga att det inte är U2's låt "Playboy Mansion" jag menar;) ).

Men vore kul om någon visste artisten så fler kan ta del av denna göttiga låt!:)

  • Oregistrerad
  • 2006-04-17 10:45
Ursprungligen av holmgreeen:

Artisten vet jag som sagt inte:confused: ... Jag anar att låten heter "Playboy Mansion" och det var under det namnet jag hittade den... Artisten förblir tyvärr okänd (kan dock säga att det inte är U2's låt "Playboy Mansion" jag menar;) ).

Men vore kul om någon visste artisten så fler kan ta del av denna göttiga låt!:)

man får ett flertal träffar i music store

Jag söker en LÅT alltså ingen reklamlåt..
Jag har helt glömt av den, men iaf. Det är en kille som sjunger, på videon står han i ett rum med utställningstavlor, tror det är någon slags utställning, det är lite folk där.. Så står han och sjunger för kameran.
Någon som kan veta?

nej vilken reklam är den för och vilken kanal går den på??

  • Oregistrerad
  • 2006-04-17 12:15
Ursprungligen av Alleman:

nej vilken reklam är den för och vilken kanal går den på??

Hon skriver ju klart och tydligt att det inte är en reklamlåt.

kan du inte något textstycke ur låten, jag tycker det ringer en lite klocka när du beskriver dootevall

oj jag såg inte det:P

Naae, jag har helt glömt bort hur den går.. men jag har det på tungan.. får tänka lite på den

  • Medlem
  • 2006-04-17 15:15

Kan det vara Will Young - Leave Right Now? Videon stämmer in på din beskrivning....

JOOO DET ÄR DEN!!! TACCCKKKKKK (L)!!!!! :D:D:DD::D:D:D:D:P:PÖ:P

Du ÄR bäst !!!! hanna, jag heter oxå hanna hehe

  • Medlem
  • 2006-04-20 01:04

Punklåten i nya Tre reklamen?
Alltså inte La Bionda, utan den
där en snubbe går och köper fish'n'chips
till brittisk punk.
Någon som vet?

Ursprungligen av Jordi:

Punklåten i nya Tre reklamen?
Alltså inte La Bionda, utan den
där en snubbe går och köper fish'n'chips
till brittisk punk.
Någon som vet?

Kan det vara Shawn lee's ping pong orchestra - Bollywood ?
Källa: 3Tre.se

  • Medlem
  • 2006-04-21 11:21
Ursprungligen av daniels:

Kan det vara Shawn lee's ping pong orchestra - Bollywood ?
Källa: 3Tre.se

Tack för länken, det var ju Sham69

nokia reklamen för sådär ett år sedan

jag tror det var en nokia reklam, där mobiler åkte runt och böt en massa skal, typ..
jag skulle vilja veta vad den låten heter

  • Medlem
  • 2006-04-23 11:26
Ursprungligen av heklona:

jag tror det var en nokia reklam, där mobiler åkte runt och böt en massa skal, typ..
jag skulle vilja veta vad den låten heter

Den är ju gammal...:rolleyes:

Ursprungligen av Xelo:

Den är ju gammal...:rolleyes:

men vilka är det som gör låten?????

är det nån som vet vad låten heter i axe reklamen där en kille duschsar och så dansar han med två tjejer vad heter den låten i den reklemen som går nu????.

det kanske den är men whatever jag vill veta vad den heter inte om den är gammal eller inte.

Ursprungligen av Alleman:

det kanske den är men whatever jag vill veta vad den heter inte om den är gammal eller inte.

Xelo svarade inte ens på ditt inlägg, foo!

Bevaka tråden