Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudspärr På 5g (video)

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .

nice det här funkade ju prima. men det blev en jävla skillnad på styrka AKTA ÖRAT!

Ursprungligen av lordset:

nice det här funkade ju prima. men det blev en jävla skillnad på styrka AKTA ÖRAT!

VA?

Ursprungligen av minimunk:

VA?

vadå va?

Ursprungligen av lordset:

vadå va?

Vad säger ni? Jag ser bara att ni flinar...

jag hajar 0. bäst å skippa det här nu...

Gjorde precis det, hör lite skillnad, men inge mycket alls.

jag tyckte att det var markant. fick ont i öronen till och med. såg nu att goPod har fixat till 5G nu med.
http://gopod.free-go.net/

  • Medlem
  • 2005-12-03 17:18

Om man vill sätta tillbaka den då?

Ursprungligen av swek:

Om man vill sätta tillbaka den då?

då är det bara att trycka på knappen igen men vaför skulle du vilja göra det. jag rekomenderar dock iMod då jag fick problem med goPod

nä, jag har sällan volymen uppskruvad på mer än 50% och jag har rätt grov tinnitus.

Ursprungligen av henkeee:

nä, jag har sällan volymen uppskruvad på mer än 50% och jag har rätt grov tinnitus.

jag har ofta volymen på över 75%, jag har ingen spärr, och jag hör helt normalt Förresten fula smilies vi har fått...:( :eek: :rolleyes:

Jag är Väldigt försiktig med höseln så jag har bara på 50% och det räcker oftast, har inte haft en tanke på att ta bort nån ljudspärr

Ursprungligen av thecrazy88:

Jag är Väldigt försiktig med höseln så jag har bara på 50% och det räcker oftast, har inte haft en tanke på att ta bort nån ljudspärr

tja jag älskar hög musik. Så länge det inte känns obehagligt spelar jag gärna högt. Men oftast bara i kortare intervall. På allra högsta volym kan jag lyssna i typ 20 sekunder på ett ställa där låten är riktigt bra. Lyssnar jag länge på iPoden har jag den på en rätt låg volym.

Det mest hälsosamma för er volymglaningar här är att skffa in-ear, då behöver ni inte kräma på så förbaskat

Ursprungligen av Eindpeng:

Det mest hälsosamma för er volymglaningar här är att skffa in-ear, då behöver ni inte kräma på så förbaskat

jag har så mkt öronvax... därför hatar jag in-ear lurar

Hehe, det är klart. Men att göra rent öronen när man duschar går ju rätt fort.

Ursprungligen av Eindpeng:

Hehe, det är klart. Men att göra rent öronen när man duschar går ju rätt fort.

mm men det hjälper inte så mkt. Bildas ganska snabbt igen. Nae, jag tar hellre vanliga lurar.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-12 17:39

jag låser upp min ipod för att jag vill att förstärkardelen ska användas fullt ut. för att det ska finnas tillräckligt med kraft till att driva mina lurar på ett bra sätt. vilket ipoden inte klarar om man inte låst upp den. ska bli intressant att se om den kan köra portishead nu utan att dista...

jag låste upp min för att kunna koppla till externa grejer. men inget ändrades

Håller med va fan jag har köpt hägtalare till min Ipod och jag vill spela på hög volym. Vi skiter väl för fan om ni har tinnitus eller inte om ni inte vet hur man tar bort skyddet behövber ni inte skriva nått

kan man inte bara markera alla låtar i itunes och höjja volymen där?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-14 22:43

jo men då blir det betydligt sämre ljud

  • Medlem
  • 2006-07-27 09:45

Har precis köpt ett par Koss Pro3aa, de behövde man mer kräm till och det var precis vad jjag fick när jag kopplade ur volymspärren. Dock håller jag också ett försitighetens finger i vädret, höll på att trycka ut trummhinnorna när jag körde med orginallurarna ett tag. Doch funkar det bäst på filmer och talböcker som ofta är för snålt tilltagna.

Asså alla kommer tycka att jag e dum nu, men vad e tinnitus? )e det typ nedsatt hörsel eller vad?)

Ursprungligen av Alliie:

Asså alla kommer tycka att jag e dum nu, men vad e tinnitus? )e det typ nedsatt hörsel eller vad?)

Yes. Tinnitus - Wikipedia, den fria encyklopedin Där har du mer info.

tack

  • Medlem
  • 2006-11-13 17:34

Jag har en ipod video(80gig) har både de nya gopod och imod lr va fan d heter!!! d står den inte hittar någon ipod ?? Hjälp? nån?

  • Medlem
  • 2006-11-14 18:34

Har samm problem, Har en iPod Video 30 GB V1.2
goPod hittar inte någon iPod. Hjälp?

  • Medlem
  • 2006-11-26 05:43

För att Gopod skall kunna hitt din ipod måste poden användas som extern disk. Denna inställning finner du under ipodinställningarna i iTunes (när du har ipoden ansluten).

Bevaka tråden