Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag är Väldigt försiktig med höseln så jag har bara på 50% och det räcker oftast, har inte haft en tanke på att ta bort nån ljudspärr
tja jag älskar hög musik. Så länge det inte känns obehagligt spelar jag gärna högt. Men oftast bara i kortare intervall. På allra högsta volym kan jag lyssna i typ 20 sekunder på ett ställa där låten är riktigt bra. Lyssnar jag länge på iPoden har jag den på en rätt låg volym.
jag låser upp min ipod för att jag vill att förstärkardelen ska användas fullt ut. för att det ska finnas tillräckligt med kraft till att driva mina lurar på ett bra sätt. vilket ipoden inte klarar om man inte låst upp den. ska bli intressant att se om den kan köra portishead nu utan att dista...
Håller med va fan jag har köpt hägtalare till min Ipod och jag vill spela på hög volym. Vi skiter väl för fan om ni har tinnitus eller inte om ni inte vet hur man tar bort skyddet behövber ni inte skriva nått
Har precis köpt ett par Koss Pro3aa, de behövde man mer kräm till och det var precis vad jjag fick när jag kopplade ur volymspärren. Dock håller jag också ett försitighetens finger i vädret, höll på att trycka ut trummhinnorna när jag körde med orginallurarna ett tag. Doch funkar det bäst på filmer och talböcker som ofta är för snålt tilltagna.
För att Gopod skall kunna hitt din ipod måste poden användas som extern disk. Denna inställning finner du under ipodinställningarna i iTunes (när du har ipoden ansluten).