Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ansökan om nytt användarnamn

Tråden skapades och har fått 175 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-08 17:48

Fixad. Baron

Hej

Jag vill gärna fortsätta vara daneb utan imported_ , både på 99mac och 99musik.

/daneb

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-08 17:51

Fixad.

Tacksam också om man får behålla sitt ursprung...
'Clavius' räcker kort och gott!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-01-08 18:08

Jag vill ha tbx "Mangoo"

/M

Fixat. /Christofer

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-01-08 18:09

Jag har lyckats komma in på enapa nu, fast imported_enapa är den som jag använde på 99musik och den jag vill ha.

Argh, mateys...
Make me Forsgren

Edit: Varför är min gamla profil "scorp" här på 99mac inte sammanslagen med denna? Skulle gärna vilja ha över mina inlägg till min nya profil (Forsgren alltså)

  • Medlem
  • 2007-01-09 22:40
Ursprungligen av Forsgren:

Argh, mateys...
Make me Forsgren

Edit: Varför är min gamla profil "scorp" här på 99mac inte sammanslagen med denna? Skulle gärna vilja ha över mina inlägg till min nya profil (Forsgren alltså)

Namnet är ändrat, men det finns ingen medlem som heter "scorp".

Har mailat också, men upptäckte nyss att medlemslistan helt plötsligt ser annorlunda ut...
-Det fanns alltså 2 androider ändå... (Bägge hade min avatar förut, så jag trodde att det blivit en dublett!)

Den andra androiden har skrivit 6 inlägg och var aktiv senast i januari 2005... -Borde inte jag ha "förtur" på namnet då?

Skulle gärna vilja heta Valfrid, om det går. Jag hette Valfrid på 99musik och jonas valfridsson på 99mac.

Under utredning

  • Medlem
  • 2007-01-09 00:33
Ursprungligen av imported_Valfrid:

Skulle gärna vilja heta Valfrid, om det går. Jag hette Valfrid på 99musik och jonas valfridsson på 99mac.

Valfrid är upptaget. Du får heta nåt annat. Kanske jonas valfridsson?
http://www.99.se/medlemsprofil/Valfrid/

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-01-09 00:54

Halloj

Även jag har fått prefixet "imported_" Kan ni ta bort det så jag blir jobke igen?

Alltså från
imported_jobke
till
jobke

Tackar!

Fixat. Se mer info längre ner i tråden. /Christofer
Tog bort de andra inläggen om jobke då det är fixat, för att hålla tråden ren. Det stod inget livsviktigt där /Adrian

Senast redigerat 2007-01-09 01:29

Nu har flera gått före i kön, såp jag känner mig tvungen att citera mig själv:

Ursprungligen av imported_Valfrid:

Skulle gärna vilja heta Valfrid, om det går. Jag hette Valfrid på 99musik och jonas valfridsson på 99mac.

Ursprungligen av imported_Valfrid:

Nu har flera gått före i kön, såp jag känner mig tvungen att citera mig själv:

Kolla dina PM.

hej, jag vill byta till användarnamnet "polis_ttt", hade detta på både 99ipod och 99mac.

Fixat. /Christofer

Suck... för många år sedan så var jag "[email protected]" här på 99mac, när jag sedan fick mängder med skräppost så hjälpte en av er administratörer mig att ENBART ha användarnamnet "Olle@mac" - ännu mera suck - snälla återställ detta och jag vore mycket tacksamt OM jag fick detta bekräftat till mitt mailkonto, dvs: olle snabel-a mac punkt se

Vill sedan ha ett begripligare lösenord än där man bara har en massa siffror - hur gör man/jag detta enklast

Kan ej hitta någon Olle@mac att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer

Kan ej hitta någon Olle@mac att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer

FÖRSÖKTE på eget bevåg nyregistrera mig med det ID som jag haft i några år, dvs.: Olle@mac men se det ville sig inte alls, se skärmdump. Olle@mac är INTE upptaget vid sökning men programet ( erat ) envisas med att det är samma som Olle@mac.com - låter 99.se hitta lösningen på problemet.

Senast redigerat 2007-01-09 07:27

hej!

förstår inte riktigt men okej. jag hete troligen Piffling på 99ipod.se och här. Mins inte vilken adress jag hade till 99ipod.se.

men jag vill gärna ha användarnamnet Piffling

Fixat. /Christofer

lappalainen är namnet. på samtliga forum. nu finns bara gamla ipod.se-kontot kvar. känner mig lagom schizo just nu med bara två inlägg samt att min avatar saknas.

Finns ingen dubblett. /Christofer

Ser man på, jag har en dubbelgångare!

Den importerade varianten av mig kan med fördel raderas, reggades bara för nån månad sen på 99ipod och har noll inlägg, men då en annan mailadress...

Fixat. /Christofer

hette southtown på både 99ipod och 99mac.. Byter gärna till namnet Rikard.. om inte det finns så är jag nöjd med southtown.

Fixat. Du får behålla southtown, Rikard finns redan. /Christofer

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-01-08 18:44

Den andre Matteus i listan hade ett namn ytterligare,
så jag vill gärna heta Matteus i fortsättningen om det går för sig...

/M

Kontaktad för mer info. /Christofer

  • Medlem
  • Örebro, Sweden, Sweden
  • 2007-01-08 19:16

Det finns bara en SimOnline. Baron

Hmm, mina gamla inlägg på 99mac verkar finnas kvar, men inte användaren i sig. SimOnline på 99mac och SimOnline på 99ipod är alltså samma användare. Går det att ordna?

  • Medlem
  • Örebro, Sweden, Sweden
  • 2007-01-09 06:40
Ursprungligen av SimOnline:

Det finns bara en SimOnline. Baron

Hmm, mina gamla inlägg på 99mac verkar finnas kvar, men inte användaren i sig. SimOnline på 99mac och SimOnline på 99ipod är alltså samma användare. Går det att ordna?

Hmm, det kanske bara finns en SimOnline, men mina inlägg på 99mac verkar inte längre vara kopplade till min användare, även om det står SimOnline vid dom. Det står

Citat:

SimOnline

n/a inlägg

Se t.ex. http://www.99.se/allt-om-mac/107382-macheist.html

Ursprungligen av SimOnline:

Hmm, det kanske bara finns en SimOnline, men mina inlägg på 99mac verkar inte längre vara kopplade till min användare, även om det står SimOnline vid dom.

Det beror på en annan bugg, se den här tråden där du kan få hjälp:
Problem med tomma inläggsprofiler

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-01-09 10:14

Har haft "rk" på både ipod.se och 99mac.se men det verkar som om uppgifterna bara är hämtade från ipod.se. På 99mac hade jag lagt in flera uppgifter och dessutom var (är) jag pro men på ipod.se är jag ingenting, nothing, nada, knappt existerande....:'(

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-01-09 22:45
Ursprungligen av rk:

Har haft "rk" på både ipod.se och 99mac.se men det verkar som om uppgifterna bara är hämtade från ipod.se. På 99mac hade jag lagt in flera uppgifter och dessutom var (är) jag pro men på ipod.se är jag ingenting, nothing, nada, knappt existerande....:'(

Jag var kanske otydligt men går det att koppla mitt "rk" till 99mac-historiken och dess inställningar istället?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-01-08 19:18

Fixat. baron

Byter gärna från Josef P till josefp

/mvh josef

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-08 19:19

Fixat. baron

Hej

Vill gärna byta till BjoernM

Mvh

  • Medlem
  • Varberg
  • 2007-01-08 19:34

Fixat! baron

Vill gärna slå ihop mitt ifrån 99:sidorna... Alltså få tillbaka Legolas.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-01-08 19:38

Tjena

Skulle gärna vilja få tillbaka mitt gamla användarnamn, d.v.s. ''isac.j''. Jag har också haft ett 99ipod-konto för lägne sedan, med samma namn, om det fortfarande finns kvar så skulle de väl kunna slås ihop.

M v h
Isac

Kan ej hitta någon isac.j att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer

En hel del av er som skrivit här har också mejlat till info-adressen. Försök hålla er till en kanal. Det är lite kaosartat just nu och vi jobbar så snabbt vi kan, så det skulle underlätta om vi inte får dubbla förfrågningar.

Bevaka tråden