- daneb
- Medlem ●
- Uppsala
Argh, mateys...
Make me Forsgren
Edit: Varför är min gamla profil "scorp" här på 99mac inte sammanslagen med denna? Skulle gärna vilja ha över mina inlägg till min nya profil (Forsgren alltså)
Namnet är ändrat, men det finns ingen medlem som heter "scorp".
Har mailat också, men upptäckte nyss att medlemslistan helt plötsligt ser annorlunda ut...
-Det fanns alltså 2 androider ändå... (Bägge hade min avatar förut, så jag trodde att det blivit en dublett!)
Den andra androiden har skrivit 6 inlägg och var aktiv senast i januari 2005... -Borde inte jag ha "förtur" på namnet då?
Skulle gärna vilja heta Valfrid, om det går. Jag hette Valfrid på 99musik och jonas valfridsson på 99mac.
Valfrid är upptaget. Du får heta nåt annat. Kanske jonas valfridsson?
http://www.99.se/medlemsprofil/Valfrid/
Halloj
Även jag har fått prefixet "imported_" Kan ni ta bort det så jag blir jobke igen?
Alltså från
imported_jobke
till
jobke
Tackar!
Fixat. Se mer info längre ner i tråden. /Christofer
Tog bort de andra inläggen om jobke då det är fixat, för att hålla tråden ren. Det stod inget livsviktigt där /Adrian
Suck... för många år sedan så var jag "[email protected]" här på 99mac, när jag sedan fick mängder med skräppost så hjälpte en av er administratörer mig att ENBART ha användarnamnet "Olle@mac" - ännu mera suck - snälla återställ detta och jag vore mycket tacksamt OM jag fick detta bekräftat till mitt mailkonto, dvs: olle snabel-a mac punkt se
Vill sedan ha ett begripligare lösenord än där man bara har en massa siffror - hur gör man/jag detta enklast
Kan ej hitta någon Olle@mac att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer
Kan ej hitta någon Olle@mac att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer
FÖRSÖKTE på eget bevåg nyregistrera mig med det ID som jag haft i några år, dvs.: Olle@mac men se det ville sig inte alls, se skärmdump. Olle@mac är INTE upptaget vid sökning men programet ( erat ) envisas med att det är samma som Olle@mac.com - låter 99.se hitta lösningen på problemet.
lappalainen är namnet. på samtliga forum. nu finns bara gamla ipod.se-kontot kvar. känner mig lagom schizo just nu med bara två inlägg samt att min avatar saknas.
Finns ingen dubblett. /Christofer
Det finns bara en SimOnline. Baron
Hmm, mina gamla inlägg på 99mac verkar finnas kvar, men inte användaren i sig. SimOnline på 99mac och SimOnline på 99ipod är alltså samma användare. Går det att ordna?
Hmm, det kanske bara finns en SimOnline, men mina inlägg på 99mac verkar inte längre vara kopplade till min användare, även om det står SimOnline vid dom. Det står
SimOnline
n/a inlägg
Hmm, det kanske bara finns en SimOnline, men mina inlägg på 99mac verkar inte längre vara kopplade till min användare, även om det står SimOnline vid dom.
Det beror på en annan bugg, se den här tråden där du kan få hjälp:
Problem med tomma inläggsprofiler
Har haft "rk" på både ipod.se och 99mac.se men det verkar som om uppgifterna bara är hämtade från ipod.se. På 99mac hade jag lagt in flera uppgifter och dessutom var (är) jag pro men på ipod.se är jag ingenting, nothing, nada, knappt existerande....:'(
Har haft "rk" på både ipod.se och 99mac.se men det verkar som om uppgifterna bara är hämtade från ipod.se. På 99mac hade jag lagt in flera uppgifter och dessutom var (är) jag pro men på ipod.se är jag ingenting, nothing, nada, knappt existerande....:'(
Jag var kanske otydligt men går det att koppla mitt "rk" till 99mac-historiken och dess inställningar istället?
Tjena
Skulle gärna vilja få tillbaka mitt gamla användarnamn, d.v.s. ''isac.j''. Jag har också haft ett 99ipod-konto för lägne sedan, med samma namn, om det fortfarande finns kvar så skulle de väl kunna slås ihop.
M v h
Isac
Kan ej hitta någon isac.j att slå ihop med. Avvaktar åtgärd. /Christofer