- Gäst
- Oregistrerad ●
Om jag trycker Forum -> Mina trådar så hittar den enbart mina gamla trådar från iPod.se och trådar på 99mac som jag skapat efter sammanslagningen, jag skulle gärna vilja se samtliga trådar från 99mac.
Dessutom är att alla mina PM är borta. Just det sistnämnda gör inget speciellt, men ändå.
Då har ytterligare en månad gått och felet kvarstår...
Jag har fått ett problem.
Tryckte på "minus"-knappen i nyhetsmenyn på huvudsidan, mest på skoj. Varje gång jag öppnar 99.se/mac nu så är menyn uppfälld, och när jag öppnar den med "plus"-knappen och laddar om sidan är den uppfälld igen.
Vad ska jag göra? Sjukt irriterande!
EDIT: Kanske ska tillägga att jag kör XP SP2 FF2.
Jag tycker det är lite irriterande att när man prenumererar på RSS-feeden så får man hela 99.se och inte t ex 99.se/mac
I o f s lär jag mig mer om musik än jag kunde drömma om men av tidsbesparande skäl skulle jag önska en ändring.
Om någon har skrivit om detta innan så ber jag om ursäkt och lovar att hålla tyst.
Sedan håller jag med dem som blivit besvikna över att deras gamla inlägg har försvunnit. Och då har de ändå mer än 7 inlägg kvar....
/nocke/
Jag tycker det är lite irriterande att när man prenumererar på RSS-feeden så får man hela 99.se och inte t ex 99.se/mac
http://www.99.se/feedback/52003-faq-sa-anvaender-rss-pa-99-a.html
Måste man skriva om alla sina klagomål för att dom ska tas på allvar?
Backa genast tillbaka till post #14.
En punkt har gjorts bättre: Hastigheten här inne. Men dom andra då?
Jag gillar fortfarande inte att bo i macaffären med vita sterila väggar.
Jag kan inte byta sida på trådar längre... Jag kommer in på en tråd, men så fort jag vill gå framåt eller bakåt, så laddar den som vanligt, men sidan som kommer upp är bara vitt, ingen reklam eller nåt bara vitt. Skumt.
Rättelse: Jag kan tydligen gå framåt, men inte bakåt.
php-variabel skrivs ut istället för dess innehåll om man försöker registera sig med ett befintligt användarnamn:
Det valda användarnamnet används redan. Klicka här, om du är $username och har glömt bort ditt lösenord.
Samt översättningen är missad på andra rader där:
A required field called Hur hittade du 99.se is missing or has an invalid value.
osv
Det är (fortfarande) fel på texten man får om man inte är inloggad.
"våra 135nbsp;000 diskussioner"
"bland över en miljon inläggen"
"exponeras färre reklamannonser" (borde inte "reklam" eller "annonser" räcka? "reklamannonser" är ett konstigt ord.)
Sen skulle jag personligen putsa på formuleringarna ("som inloggad får du" -> "som medlem får du", "besöker du sidan som en gäst" -> "besöker du 99.se som gäst", osv).
Och jag skulle inte känna mig särskilt lockad att registrera mig på 99musik om jag använde Windows och läste den texten.
Det är (fortfarande) fel på texten man får om man inte är inloggad.
"våra 135nbsp;000 diskussioner"
"bland över en miljon inläggen"
"exponeras färre reklamannonser" (borde inte "reklam" eller "annonser" räcka? "reklamannonser" är ett konstigt ord.)
Sen skulle jag personligen putsa på formuleringarna ("som inloggad får du" -> "som medlem får du", "besöker du sidan som en gäst" -> "besöker du 99.se som gäst", osv).
Och jag skulle inte känna mig särskilt lockad att registrera mig på 99musik om jag använde Windows och läste den texten.
Tack för påpekandet, har rättat till texterna nu.
/M
Varför kommer inte firefox (2.002) ihåg mig? Eller rättare sagt varför kommer inte 99mac ihåg mig. Måste logga in varje gång, förut så kom ni ihåg mig...:'(
Den här sidans text är lite väl vit för att bli lättläst:
http://www.99.se/view.php?pg=villkor
Haha, ja det var ju inte helt optimalt ur läsbarhetssynvinkel. Fixat!
/M
Nu är ju ajax på för att redigera inlägg igen. Dock med precis samma bugg som förr; när man tryckt spara så sparar den förvisso det ändrade inlägget men visar inte inlägget som vanligt igen.
Sjukt jobbigt!
Va?
Om du menar Goolge-sökningen, så dissades den... och den vet jag inte om den är kvar...
/M
Jag har väldigt svårt att komma in på många sidor här på 99.se, får oftast bara upp en tom vit sida när jag klickar på en tråd jag vill läsa. Det verkar vara slumpmässigt för ibland funkar det bara när jag klickar på pilen för att komma till senaste inlägget, och ibland fungerar inte det och jag måste klicka på trådens rubrik. Det har varit så ett tag nu för mig, tog mig nästan 10 försök för att komma in på denna tråd.
Jag kör OS 10.4.9 och Safari, om det spelar någon roll.
Mike
Jag har väldigt svårt att komma in på många sidor här på 99.se, får oftast bara upp en tom vit sida när jag klickar på en tråd jag vill läsa. Det verkar vara slumpmässigt för ibland funkar det bara när jag klickar på pilen för att komma till senaste inlägget, och ibland fungerar inte det och jag måste klicka på trådens rubrik. Det har varit så ett tag nu för mig, tog mig nästan 10 försök för att komma in på denna tråd.
Jag kör OS 10.4.9 och Safari, om det spelar någon roll.
Mike
Vi är medvetna om denna bugg, vet dock inte riktigt vad som orsakar den. Det verkar vara relaterat till sidor med mycket innehåll. Ett tips är att du ställer ner "Antal inlägg som visas per sida" i dina inställningar på http://www.99.se/profile.php?do=editoptions.
/M
Vi är medvetna om denna bugg, vet dock inte riktigt vad som orsakar den. Det verkar vara relaterat till sidor med mycket innehåll. Ett tips är att du ställer ner "Antal inlägg som visas per sida" i dina inställningar på http://www.99.se/profile.php?do=editoptions.
/M
Det verkar hjälpa, tack!
Mike