- Adrian B
- Medlem ●
- Umeå
Det kan ju hinna lugna sig och torka upp. Annars tycker jag att vi kör ändå om det är så att det går att hålla till inomhus.
Briketter är ju inhandlade och de flesta kan jag tänka mig har köpt käk också, så det skulle kännas lite snöpligt att sticka på Rött istället. Vad tycker ni andra?
*håller tummarna så att det knakar*
Markus K: hade du gamla keynotes med dig i januari, har du kvar dom?
Jajjomän. Allt Steve & c:o sagt sedan 1997 och nyare. Jag har inte med mig de den här gången, så skulle det vara kris får någon av er skjusa mig efter dem.
Jajjomän. Allt Steve & c:o sagt sedan 1997 och nyare. Jag har inte med mig de den här gången, så skulle det vara kris får någon av er skjusa mig efter dem.
Jag skulle också vilja ha alla WWDCs och Keynotes på datorn.. har du möjlighet att lägga ut videorna för nerladdning på något sätt?
Jag tycker det ser rätt så bra ut nu, klarnar upp lite. Då ska ni också veta att jag tillbtingat många timmar som fallskärmshoppare med att stirra upp i himlen och fundera på när molnen ska lätta
Korv + läsk med mycket socker (för att hålla energin uppe) är inhandlat så jag grillar hellre än jag går på Rött.
Vet inte riktigt vad du menar där men den sista Keynoten lades väl ut på iTunes i form av en podcast, och då är det ju inte piratkopiering att ladda ner den.. Är alla föregående Keynotes värdefullare på något sätt så att man måste köpa dom? Vart i så fall?
Från Mac Rumors:
"I just spoke with an apple spokesman, and they told me that the keynote stream might/probably not be posted until tomorrow, because they're having trouble updating the site."
Då är det väl bara att sova då.
Edit: Betyder detta att det finns risk att strömmen inte dyker upp förrän imorgon kväll? Det vore ju surt som fan.
Från Mac Rumors:
"I just spoke with an apple spokesman, and they told me that the keynote stream might/probably not be posted until tomorrow, because they're having trouble updating the site."
Då är det väl bara att sova då.
Edit: Betyder detta att det finns risk att strömmen inte dyker upp förrän imorgon kväll? Det vore ju surt som fan.
Nä, risken var bara att du gav upp för tidigt. Du missade uppdateringen strax efter:
"Video:
Länk
Copy paste that url into Quicktime or your Web Browser.
If you can't, you can visit this URL which has some hints at the content."
Klockan är nu 3.30 och jag sitter i sängen och njuter av show!
Säger som en känd ikon: "Att sova är mesigt!"
Gammal är äldst.
Så är det bara.