Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC 07 - Double feature i Umeå!

Tråden skapades och har fått 151 svar. Det senaste inlägget skrevs .

...och nu är det inte lindrigt längre...

Finns det nånstans att sitta som också täcks av tak? Ser ju inte så lovande ut nu direkt. :/

Ursprungligen av Johan S:

Finns det nånstans att sitta som också täcks av tak? Ser ju inte så lovande ut nu direkt. :/

Inlägg #89

Använd sökfunktionen!!!

Går alltså att sitta inomhus.

/Låtsasmoderator

Det kan ju hinna lugna sig och torka upp. Annars tycker jag att vi kör ändå om det är så att det går att hålla till inomhus.

Briketter är ju inhandlade och de flesta kan jag tänka mig har köpt käk också, så det skulle kännas lite snöpligt att sticka på Rött istället. Vad tycker ni andra?

*håller tummarna så att det knakar*

Nu är det ljusare och nästan uppehåll.

Markus K: hade du gamla keynotes med dig i januari, har du kvar dom?

Jag kan ta med några vanliga filmer också, ifall vi inte kommer på något bättre.

Ursprungligen av Adrian B:

Markus K: hade du gamla keynotes med dig i januari, har du kvar dom?

Jajjomän. Allt Steve & c:o sagt sedan 1997 och nyare. Jag har inte med mig de den här gången, så skulle det vara kris får någon av er skjusa mig efter dem.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-11 19:28
Ursprungligen av Marcus K:

Jajjomän. Allt Steve & c:o sagt sedan 1997 och nyare. Jag har inte med mig de den här gången, så skulle det vara kris får någon av er skjusa mig efter dem.

Jag skulle också vilja ha alla WWDCs och Keynotes på datorn.. har du möjlighet att lägga ut videorna för nerladdning på något sätt?

Men som han skrev det så lät det som: "Vi kan ju sitta på golvet just innanför dörren"

Det vore ju inte så trevligt, ellerhur?

Därav min mera utbroderade frågeställning.

Bra att du förklarade dig.

Etthundratjugosju miljoner japaner kan inte ha fel - det är helt ok att sitta på golvet och äta.

Faktiskt så är dom 128 200 000 entligt mätningar från 2006.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-06-11 17:47

Jag tycker det ser rätt så bra ut nu, klarnar upp lite. Då ska ni också veta att jag tillbtingat många timmar som fallskärmshoppare med att stirra upp i himlen och fundera på när molnen ska lätta

Korv + läsk med mycket socker (för att hålla energin uppe) är inhandlat så jag grillar hellre än jag går på Rött.

Citat:

Population
2007 estimate 127,433,494

http://en.wikipedia.org/wiki/Japan

Wikipedia har _aldrig_ fel

@rhesus

Låter bra det där med molnen. Vi kör på grill. Det får bli som det blir.

  • Medlem
  • 2007-06-11 18:08

Yo. Har just skrivit ut färdigt på jobbet. Är ni där nu eller? Vasa?

19 tror jag vi sa, vi har ju gott om tid ändå

  • Medlem
  • 2007-06-11 18:25

Ah, king. Ses om en stund!

Jag dyker upp lite sent, har ett möte vid 19-tiden...

Nu är vi, de första tappra, på (grill-)plats. Avskärmningen kan börja!

Det kallas piratkopiering att göra så. Så det tycker vi inte om

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-11 19:39

Varför piratkopiering? Man köper ju inte videorna som man gör med DVD-filmer, eller?

Bara för att volvo 240 inte tillverkas längre så är det väl inte OK att bara gå ner på parkeringen och ta första bästa?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-11 20:00

Vet inte riktigt vad du menar där men den sista Keynoten lades väl ut på iTunes i form av en podcast, och då är det ju inte piratkopiering att ladda ner den.. Är alla föregående Keynotes värdefullare på något sätt så att man måste köpa dom? Vart i så fall?

Jag skojjar ju med dig

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-11 20:13

Mehh!

Några tappra sitter fortfarande kvar i Humlab och väntar, men det verkar hopplöst för tillfället. Ingen videoström tillgänglig ännu. Vi väntar nog ett litet tag till, men det börjar bli ganska sent för att vara vardag.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-12 00:59

Börjar bli riktigt trött på det här jag också.. Måste upp tidigt imorgon och att sitta och vänta är bara jobbigt.

Till slut gav vi upp. Har just kommit hem. Undrar varför keynoten inte har lagts ut? Ovanligt långt?

Från Mac Rumors:

"I just spoke with an apple spokesman, and they told me that the keynote stream might/probably not be posted until tomorrow, because they're having trouble updating the site."

Då är det väl bara att sova då.

Edit: Betyder detta att det finns risk att strömmen inte dyker upp förrän imorgon kväll? Det vore ju surt som fan.

Ursprungligen av staed:

Från Mac Rumors:

"I just spoke with an apple spokesman, and they told me that the keynote stream might/probably not be posted until tomorrow, because they're having trouble updating the site."

Då är det väl bara att sova då.

Edit: Betyder detta att det finns risk att strömmen inte dyker upp förrän imorgon kväll? Det vore ju surt som fan.

Nä, risken var bara att du gav upp för tidigt. Du missade uppdateringen strax efter:
"Video:
Länk
Copy paste that url into Quicktime or your Web Browser.
If you can't, you can visit this URL which has some hints at the content."

Klockan är nu 3.30 och jag sitter i sängen och njuter av show!
Säger som en känd ikon: "Att sova är mesigt!"

  • Medlem
  • 2007-06-12 07:39

Damn Larsgunnar, du tog den!

Ursprungligen av lufra:

Damn Larsgunnar, du tog den!

Gammal är äldst.
Så är det bara.

Bevaka tråden