- VaCUm
- Medlem ●
- Härnösand
Då vet vi vad du tycker... men för många andra kan det vara intressant om man behöver USB - portar.
Den var jättetrevlig men skärmen duger inte enl. mig för mer seriös foto redigering - tyvärr - annars en *mycket* fin dator!!
Av ren nyfikenhet- var det fel på den eller var du inte nöjd med den?
Skriv gärna om någon hittar det trådlösa tangentbordet i lager någonstanns. Gärna internetbutiker. Tack / eurodanzisch
Det verkar som att det nya tangentbordet måste vara anslutet nya nya iMac Alu för att fungera optimalt med iPods, externa hårddiskar och liknande saker som kräver ström.
Har ni sett det här?
Så här står det längst nere på sidan om det nya tangentbodet:
*Enheter som drar ström från en USB-anslutning med hög effekt, som iPod, hårddiskar och vissa flashenheter, kan endast användas med det nya tangentbordet när det är anslutet till en iMac i aluminium.
Hej! När jag konfigurerade mac mini igår var det de gamla tangentbordet på bild.. Men det kan väl inte stämma då det kommit ut nytt tangentbord. Borde de inte vara det nya bara att de inte bytt bild? tänkte bara få det bekräftat så jag inte får det gamla när jag köper ny dator!:)
tack på förhand /fille
Alla ni som har haft problem med F3 och F4-tangenterna: nu finns det en lösning.
Jag har försökt med denna tutorial men det vill sig ändå inte.
Har kopplat tangentbordet till en Power mac G5.
Den här guiden fungerade för mej (på macbook)! Kräver att man laddar ner 10.4.10, pacifist och keyboard installern, men det fungerar oxo perfekt efter detta
Den här guiden fungerade för mej (på macbook)! Kräver att man laddar ner 10.4.10, pacifist och keyboard installern, men det fungerar oxo perfekt efter detta
Samma sak som den jag skrivit om för några dagar sen i denna tråd.
Samma sak som den jag skrivit om för några dagar sen i denna tråd.
Inte riktigt (om du menar din länk till engadget?) Ifall du länkat till en likadan version har jag nog lyckats undgå det och isåfall är detta inlägg irrelevant
Enligt engadget räcker det med att använda pacifist för att installera vissa paket från keyboard updaten. Tyvärr fungerade inte detta sätt för mej.
Enligt länken i mitt inlägg så börjar man med att installera Dock.app från apple uppdatering 10.4.10 (med pacifist), sen reboot, sen installera keyboard updaten normalt. Reboot igen, och det fungerade
Testade det på Postera igår. Ganska trevligt, men skulle vilja se en helvit variant. Kommer nog att hålla mig till mitt "gamla", vita, tangentbord.
Fanns en länk från en tråd på Apples support forum (där killen som gjort sidan också förklarade samma sak i ett inlägg)
Apple verkar ha leveransproblem med deras nya trådlösa tangentbord. För bara några dagar sen skulle dessa tangentbord finnas på lager hos Macoteket "om 10 dagar". Nu har den tiden ökat till 21 dagar.
Vad har hänt egentligen?
Tror att det är bättre att fråga Macoteket.