Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad över priserna! Jag räknade med 50-100 dollar mer och att folk skulle klaga, men detta är riktigt bra priser!!
Japp, håller med... 16GB är ungefär vad jag använder i dagsläget, och jag har dreglat efter en iPhone ett tag... och inte på grund av telefon-delen. Nu är det åäö egentligen som skulle kunna förstöra en del.
"Steve says: “Wi-Fi, as you know, is not only faster than 2.5G, but it’s faster than any 3G network”. Yes, Steve, keep saying that and people will forget that the iPhone only has EDGE. We’ll print that sentence out on a piece of paper and look at it every time an email takes 5 minutes to download."
"More info: Exclusive with iTunes, no login required, completely free access ot the iTunes Wi-Fi Music Store while at Starbucks (wow, free access to a STORE? thanks!)."
Om man ändå räknat med att skaffa ihpne när den kommer och vi får ta del av prissänkningen så fick man ju precis "200 dollar över" vilket gör det ännu lättare att rättfärdiga ett ipod touch- köp