Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mediaevent med iPod onsdag 5 september "The beat goes on."

Tråden skapades och har fått 482 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:53
Ursprungligen av Adrian B:

Jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad över priserna! Jag räknade med 50-100 dollar mer och att folk skulle klaga, men detta är riktigt bra priser!!

Japp, håller med... 16GB är ungefär vad jag använder i dagsläget, och jag har dreglat efter en iPhone ett tag... och inte på grund av telefon-delen. Nu är det åäö egentligen som skulle kunna förstöra en del.

Hade ju varit fantastiskt om de översätts till 2795 resp 3695 eller nåt...

Men var är mail?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 19:53

There’s an empty spot on the iPod Touch dock. It’s a new application: the iTunes Wi-Fi Music Store.

itunes music store på iPoden.. fyyyyy va göttigt!

Åh vill ha, men min plånbok är dessvärre rätt begränsad för tillfället.

Det här var mer än jag trodde skulle komma, faktiskt. iPod Touch är läcker. Men det blir en Nano för mig

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-05 19:57

Min plånbok är rätt tunn nu med. Hur skall man kunna vänta på att köpa denna ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 19:58

Jag vill ha båda!

Jag skulle verkligen vilja fingra på nya Nano, jag tror man kommer att smälta då...

Starbucks bläää

Ursprungligen av jonmannen:

Starbucks bläää

Hörru, snacka inte skit om Starbucks!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-09-05 20:16

Vilken ska man välja?

Undrar vilken man ska ha...... En liten Nano eller en större Touch med större potential

Ursprungligen av akerstrom:

Hörru, snacka inte skit om Starbucks!

Saker jag itne kan utnyttja är jag intresserad av End of story, inget ont om Starbucks i sig

Ursprungligen av jonmannen:

Saker jag itne kan utnyttja är jag intresserad av End of story, inget ont om Starbucks i sig

Skojade bara, förlåt, glömde en smiley på slutet!

Ursprungligen av akerstrom:

Skojade bara, förlåt, glömde en smiley på slutet!

Lungt

Gizmodos bästa citat: Man, Zune is going to have to step it up juuuust a little bit.

Fick plötsligt sån lust att köpa en ....bajsbrun ZUNE ....

...nä tror inte det va...

Från Gizmodo Live

Jason Chen:

"Steve says: “Wi-Fi, as you know, is not only faster than 2.5G, but it’s faster than any 3G network”. Yes, Steve, keep saying that and people will forget that the iPhone only has EDGE. We’ll print that sentence out on a piece of paper and look at it every time an email takes 5 minutes to download."

haha

Istället för Starbucks i Sverige:

"Apple Sverige samarbeter med Gretas Café, som har etablering i Hyltebruk (Storgatan 12), och just nu öppnar ännu ett café på Nygränd 34 i Alingsås."

Ursprungligen av Mattias A:

Istället för Starbucks i Sverige:

"Apple Sverige samarbeter med Gretas Café, som har etablering i Hyltebruk (Storgatan 12), och just nu öppnar ännu ett café på Nygränd 34 i Alingsås."

Jag e skeptisk!
Så länge de inte har avtal med det kristna musikcaféet i Hönö Klåva så köper inte jag ialla fall... så deet så...

Stället där en beställning av Cappuchino tolkas som en ytterst homosexuell handling...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-05 20:11

Nu är det köpläge.. ipod touch blir nästa leksak

Skype finns väl till Iphone nu? Borde man inte kunna snickra ihop den här till en telefon via wifi om man har lurar med mic?

/P

Igen haha

Jason Chen:

"More info: Exclusive with iTunes, no login required, completely free access ot the iTunes Wi-Fi Music Store while at Starbucks (wow, free access to a STORE? thanks!)."

200 dollar drop på iphone, blir ju skitbra när den väl kommer hit!

Apple tar bort 4gb iPhone...

Endast 8gb kvar för $399.

jag kommer köpa touch... may the flying spaghetti monster help me

Uppträdande: KT Tunstall

http://www.kttunstall.com/

Verkar som om den servern blev överlastad tämligen direkt *s*

Om man ändå räknat med att skaffa ihpne när den kommer och vi får ta del av prissänkningen så fick man ju precis "200 dollar över" vilket gör det ännu lättare att rättfärdiga ett ipod touch- köp

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 20:18

Tänk vad folk kommer att fortsätta att klaga på iPhone-priset... tycka typ att Apple skulle ta hälften så mycket betalt.

Tycker lite synd om dem som köpt den för $200 mer, däremot.

Ursprungligen av Timber:

Tycker lite synd om dem som köpt den för $200 mer, däremot.

Som jag, alltså. Fan, alltså. Kan inte riktigt beskriva hur jag känner det just nu.

Bevaka tråden