Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Händelser
2007-10-12 05:26 Örebro Försändelsen har sorterats
2007-10-11 20:41 Jönköping Försändelsen har sorterats
2007-10-11 14:08 Vimmerby Posten har tagit emot försändelsen
2007-10-11 11:25 AMBIA Finans AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren
nu har jag den Jag beställde ju inte ifrån apple utan från intropris.se (beställde i förrgår) och den kom därför till posten. RIktigt fin grunka! synkar nu!
nu har jag den Jag beställde ju inte ifrån apple utan från intropris.se (beställde i förrgår) och den kom därför till posten. RIktigt fin grunka! synkar nu!
Om jag köper min Ipod Touch i USA följer det med svenskt språk i den då? Eller läggs det in senare med firmwire eller? Och hur funkar garantin om jag köper där?
Girlpatcher: Ja det är svenskt språk. Hur det är med garanti vet jag inte. Däremot har svenska återförsäljare börjat få in den så du kan höra dej lite för. Läste bland annat ( http://macworld.idg.se/2.1038/1.124792 ) att Media Markt sålt den utanför Göteborg...
Girlpatcher:
Oavsett vart i världen du köper din iPod så finns Svenska inlagt och garantin gäller i ett år. Det spelar ingen roll vart du köpt din iPod. Går den sönder så är det bara att sticka in hos närmaste Apple-återförsäljare med ditt kvitto så tar de hand om resten.
Vad bra, jag som skall till Thailand och Malaysia i November.. men vem kan vänta till dess, köpe min Touch igår Man vill ju gärna ha något att pilla på flygresan mm.