Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstiden framflyttad på iPod touch

Tråden skapades och har fått 589 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Dom kör ipoden till huset va, man måste inte gå till posten och hämta ut det?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-12 12:54
Ursprungligen av SenatorN:

Dom kör ipoden till huset va, man måste inte gå till posten och hämta ut det?

yes direkt till huset. fick min precis. syncar just nu.

Hittade också en död pixel på min skärm :/ Ska ringa och kolla vad apple har för pixelgaranti

Händelser
2007-10-12 05:26 Örebro Försändelsen har sorterats
2007-10-11 20:41 Jönköping Försändelsen har sorterats
2007-10-11 14:08 Vimmerby Posten har tagit emot försändelsen
2007-10-11 11:25 AMBIA Finans AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

Nu är det bara 15 mil kvar till mig!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-12 11:23

Borde egentligen sitta och plugga men det ar svart en dag som denna. Tittar ut genom fonstret sa fort jag hor en bil.

nu har jag den Jag beställde ju inte ifrån apple utan från intropris.se (beställde i förrgår) och den kom därför till posten. RIktigt fin grunka! synkar nu!

Grattis tompa du med

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-12 13:13
Ursprungligen av Andreas Th:

nu har jag den Jag beställde ju inte ifrån apple utan från intropris.se (beställde i förrgår) och den kom därför till posten. RIktigt fin grunka! synkar nu!

Grattis tompa du med

Grattis du med! Nu behover man bara vanta tills den syncat klart.....

Jag kom hem från skolan precis! Ipoden ligger på posten och väntar så jag ska knalla dit snart!

Fick min för en timme sedan och för första gången i mitt liv är jag kär.

Jag har hämtat min precis! Håller på att packa upp den nu!

vart ska man beställa ifall man vill ha en iPod touch så fort som möjligt?!

Onoff har den i lager! Kolla deras webshop!

aa jag har sett det, får kanske beställa där ifrån då.. någon som vet hur lång tid det tar att få den från apple.se? det står ju 7-10 dagar..

Senast redigerat 2007-10-12 16:48

Om jag köper min Ipod Touch i USA följer det med svenskt språk i den då? Eller läggs det in senare med firmwire eller? Och hur funkar garantin om jag köper där?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-13 16:11

Girlpatcher: Ja det är svenskt språk. Hur det är med garanti vet jag inte. Däremot har svenska återförsäljare börjat få in den så du kan höra dej lite för. Läste bland annat ( http://macworld.idg.se/2.1038/1.124792 ) att Media Markt sålt den utanför Göteborg...

apple har väl världsgaranti.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-15 09:36

Girlpatcher:
Oavsett vart i världen du köper din iPod så finns Svenska inlagt och garantin gäller i ett år. Det spelar ingen roll vart du köpt din iPod. Går den sönder så är det bara att sticka in hos närmaste Apple-återförsäljare med ditt kvitto så tar de hand om resten.

Åfan det var ju asbra. Tack för svaren!

  • Medlem
  • 2007-10-15 19:57

Vad bra, jag som skall till Thailand och Malaysia i November.. men vem kan vänta till dess, köpe min Touch igår Man vill ju gärna ha något att pilla på flygresan mm.

/reed

Har det tagit dom 7 - 10 dagarna som det står på AppleStore för andra här eller har det gått snabbare/långsammare?

Bevaka tråden