- el gringo
- Medlem ●
- Malmö
En vän som bor på Hawaii fick äran att köpa en på Apple Store Honulu till mig och skicka hem den. Den borde komma inom 1-3 dagar nu. Väntan är lång...
Kanske skall tillägga att jag betalade $399 + Tax 4,712% ($18.80) på Hawaii. Och sedan $24 i frakt hem till sverige. Slapp moms och tull med.
Har Hawaii lägst skatt av staterna, någon som har koll på det?
Kanske skall tillägga att jag betalade $399 + Tax 4,712% ($18.80) på Hawaii. Och sedan $24 i frakt hem till sverige. Slapp moms och tull med.
Har Hawaii lägst skatt av staterna, någon som har koll på det?
'
Oregon har 0% i Sales Tax!
En polare drog till NY. De vänliga själen tog med en hem till mig. Pris 2800kr.
Har köpt 2st via amerikanska apple online, 2 st hos 12 st hos apple i butik och 2 st hos AT&T. Priset har varit runt $430/st.
köpte i New York för 399$ i apple butik. Fan de fanns typ 20 test iPhone me allt.. kunde se alla filmer på youtube klart maa köpte den
Samma pris fast med resp utan skatt. I New York kostar telefonerna 432 USD inkl skatt.
Strax över 200 medlemmar i skrivande stund. Ja, verkligen imponerande. Jag gissar på att det finns det tredubbla antalet iPhones i Sverige nu.
Vi med import-iphones gör bra reklam/förarbete åt Apple inför en Sverige-lansering. Fastän Apple egentligen ogillar att det importeras till ett icke-lanserat land.
Jag och min bror köpte te 4st i New York, hela familjen har en nu!
Ska flyga hem idag och hacka skiten ur dom..
399USD+TAX, de blev 2775kr/st.
Hoppas bara de inte e den nya Versionen...om man testar att låsa upp den så som man ska gö med 1.1.1, och så e det 1.1.2, vad tror ni händer då?
Hoppas bara de inte e den nya Versionen...om man testar att låsa upp den så som man ska gö med 1.1.1, och så e det 1.1.2, vad tror ni händer då?
Sätt igång iPhonen utan SIM-kortet i. Och sedan gå via Settings > General > About, för att kolla vilken Firmware-version de har!
Står ju de som köpt den i fysisk butik. Fram till i fredags var enda möjligheten för butiksköp att köpa i USA. Så altenativet du söker finns redan.
Utöver det Sidde skriver, som ju stämmer, så handlar denna omröstning bara om att räkna antalet iPhone-ägare bland 99.se:s medlemmar. Varför det ens finns två alternativ är bara för att systemet inte tillåtet ett enda alternativ (vilket jag skriver om i första inlägget).
Så rösta som du vill egentligen, det är summan som räknas.
Köpte via applestore, frakt med jetcarrier, 3700:- hamnade kalaset på (2700 för ifånen, 285 frakt o resten tull)
Hackad o klar äntligen med ifuns utmärkta guide.
Underbar liten pryl måste jag säga!!
218 iPhone användare på 99.se än så länge Coolt!