jonas..hehe...behöver och behöver...vill ha snarare. men jag har projekten på iomega disken och så har jag annat på den andra disken...som jag ändå vill ha inkopplad.
har bytt fw kabel...funkar inte.
får inte samma problem om inte LM & motukortet inkopplat samtidigt.
minnesbrist kan jag inte ha..jag ökade internminnet till 4 gb från 1 gb bara för någon dag sedan..spelar ingen roll...samma sak...
fast inte på alla låtar...det får ju mig såklart att tänka på om det är någon plugin som sätter sig på tvär med något...men låtar som endast har logics inbyggda pluggar får samma grej.
när jag öppnar system performance så ligger datanivån lågt och den andra minnes nivån höjs inte alls..förutom då den hackar till.....då är det vanligtvis så att en av de två staplarna går upp i toppen (och det varierar så det är inte samma hela tiden)
avart..ska kolla in på logicprohelpforumet, ifall det finns något tips där angående system performance buggen.
men jag tror att det är något annat här...eller att något stör firewiret...och det kanske är min lm..men då måste jag försöka skapa en annan kopplingskedja som funkar, för jag gillar LM som effekt....(rent ljudmässigt)