Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ryktestråden om tänkbara nyheter på MacWorld SF 2008

Tråden skapades och har fått 256 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-16 02:09
Ursprungligen av Patrik D:

Men det var ju knappt ett event, det var ju en presskonferens det går ju knappast att jämföra med detta stora event.

Klart det går. Det är ju fortfarande samma gamla Apple Store som uppdateras...? O:-)

Alltid kul läsning för den ryktesintresserade: MacRumors har lag ut sin sammanställning av vilka som fick rätt och vilka som hade fel om rykten inför MacWorld-mässan:

Macworld San Francisco 2008 Rumor Wrapup: Winners and Losers

I korthet kan man säga att AppleInsider har haft mycket bra källor som tidigt visste vad som skulle komma. Även MacRumors egna källor (som t.ex. gav namnet MacBook Air som så få trodde på) visade sig ha mycket rätt.

Och naturligtvis var alla läckta "keynote transcripts" fejk rakt igenom.

Redan? Spännande. Ska nog "jobba över" idag

17.30 öppnar vi dörrarna till: MWSF 2008 - den officiella keynote-tråden

Asså detta går inte! Nån som har ett tips på vad man kan göra för att fördröja tiden som går så långsamt Såååååå låååååångsaaamtt....
Ahhhrg

Ursprungligen av Stoffen:

Asså detta går inte! Nån som har ett tips på vad man kan göra för att fördröja tiden som går så långsamt Såååååå låååååångsaaamtt....
Ahhhrg

Sätt dig på spårvagnen hem, ät middag med nära och kära, plocka in i disken, sen hej hopp har man nästan missat det. Så tänker jag göra ivf...

Ahhhrg

Det går för fort! Tänk på mig som slutar klockan 6 när det börjar! Jag kommer få följa keynoten via mobilen på bussen!

Ursprungligen av Patrik D:

Det går för fort! Tänk på mig som slutar klockan 6 när det börjar! Jag kommer få följa keynoten via mobilen på bussen!

Naaw
Ska väll vara rätt glad här i min soffa sittandes med min iBook G4 framför brasan i väntan på julaft... "host" Macworld

• Medlem
  • Uppsala
  • 2008-01-15 16:37

"Den brukar vanligtvis öppna en timme efter keynoten."

Nja, brukar nog gå snabbare (dock bara magkänslan som säger det).

Inte upplåst än..

Ursprungligen av PowerAxl:

Inte upplåst än..

Nej jag såg det, antar att Adrian inte ringer Fröken ur var 10e sekund som jag O:-)

• Medlem
  • Uppsala
  • 2008-01-15 17:35

Adrian är stressad

Ursprungligen av PowerAxl:

Inte upplåst än..

Fixat. Trevlig chat.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-15 18:11

Funkar streamingen för er?

Ursprungligen av HEK:

Funkar streamingen för er?

Brukar aldrig funka bra så här tidigt efter keynoten när alla tusentals Macnördar försöker se den samtidigt. I morgon går det nog bättre.

Ursprungligen av Capeman:

Brukar aldrig funka bra så här tidigt efter keynoten när alla tusentals Macnördar försöker se den samtidigt. I morgon går det nog bättre.

Inga som helst problem och se för oss uppe i Umeå, det flöt på hela tiden utan hack eller eftersläpningar. Jag har aldrig varit med om att det varir problem och se på sändningarna direkt efteråt.

Bevaka tråden