- leere
- Medlem ●
- Nyköping
Här blev senaste musikaliska verktyg ett Behringer FCA202 av herr Mush. Funkar klockrent vid snabbt test på tjejens dator så nu måste jag få min nya HD så jag kan installera.. Ah, just fan.. En Korg EMX1 skall beställas idag från Jam tänkte jag..
Nu är senaste köpet en Korg EMX1 som hämtas sent på Torsdag eller på Fredag.. Tack Kimmo @ Jam!
Jag köpte en MKS-50 i julklapp till mig själv
mush: En FB1? Då är min moddad, den har några mystiska switchar på sig som ändrar karaktären på ingången av den.
Då är din moddad!
Behövde en färgande preamp till gitarren egentligen, men den här kändes mer spännande!
najs med fltrbnk mush!
Jag betalade 3000:- vilket är vad de jag sett på annons tidigare legat på. Så det verkar varken vara ocker eller fyndpris.
Men man behöver nog ett par ganska dyra mörka solglasögon också, för att slippa se dess fula plyte. Tur att den låter mycket bättre än den ser ut!
Men man behöver nog ett par ganska dyra mörka solglasögon också, för att slippa se dess fula plyte. Tur att den låter mycket bättre än den ser ut!
Smaken är ju som baken. Jag tycker den är vacker!
Samma här. Gillar med FBs utseende.
Vissa investerar i treglasfönster, bergvärme och/eller jordvärme för att få ned kostnaden för att värma huset. Andra investerar i Moog.
Det kommer mer så småning om ... Jag blev nyligen auktoriserad återförsäljare för Moog så jag behövde helt enkelt beställa hem lite demoprylar! Jag tycker det ska bli jätteroligt att få testa Moog's nyare produkter mot de äldre Moog prylar som jag redan har.
Det kommer mer så småning om ... Jag blev nyligen auktoriserad återförsäljare för Moog så jag behövde helt enkelt beställa hem lite demoprylar! Jag tycker det ska bli jätteroligt att få testa Moog's nyare produkter mot de äldre Moog prylar som jag redan har.
Koolt!
Då vet jag vart jag skall vända mig när jag vill testa en Old School, jag blev sugen på en att ha som controller till min modular...
Vad JÄTTE roligt Neriks!... En återförsäljare som faktiskt kan sin grej är ju ovanligt som snö i huddinge 2008
Tack för alla vänliga kommentarer både här och via e-psot ... tack, tack!
Vad JÄTTE roligt Neriks!... En återförsäljare som faktiskt kan sin grej är ju ovanligt som snö i huddinge 2008
Jag tror nog att de flesta handlare som säljer Moog är högst kompetenta i ämnet så det är nog inget som är unikt för mig. Många handlare är dessutom duktiga musiker i grunden vilket jag definitivt inte är! En nackdel med mig är kanske att jag ligger lite för mycket åt det tekniska hållet eftersom min bakgrund ligger just inom data och elektronik. Men ... som sagt ... jag ser fram emot att få sälja Moog och blir det ingen Moog såld så hoppas jag ändå att få stifta bekanskap med en hel del duktiga musiker genom att tillhandahålla Moog-produkterna för demoändamål Jag kommer även att tillhandahålla en del äldre Moog-instrument för test och demo för den som är intresserad av att jämföra nya och gamla Moog-produkter.