- dayweed
- Medlem ●
- Huddinge
UPDATE :D:D:D:D:D
Min skickas nu med UPS, jag har fått ett FUNGERANDE trackingnummer.
Plats Datum Lokal tid Beskrivning
EINDHOVEN,
BEST,NL 12/03/2008 18:43 URSPRUNGSSKANNING
NL 12/03/2008 9:10 FAKTURERINGSINFORMATION MOTTAGEN
Dock har jag ännu inte fått någon uppdatering på Apples trackingsida om när den ska komma, står fortfarande den 11e (igår).
EDIT:
Mera uppdatering
21:30 AVGÅNGSSKANNING (för en minut sen ^^) så den kanske skickas vidare nu redan ikväll
iLind: Ja, verkligen! Men mina paket verkar inte heller skickas tillsammans, på något vis. Men det får vi se imorgon hur det blir.
Paket 1
HERNE-BOERNIG,
DE 13/03/2008 1:21 EXPORTSKANNING
HERNE-BOERNIG,
DE 12/03/2008 23:58 ANKOMSTSKANNING
Paket 2
HERNE-BOERNIG,
DE 13/03/2008 0:20 EXPORTSKANNING
Ja Vad har du beställt mer än datorn?
Så du tror att de hinner komma fram tills imorgon? Inte bara till Sverige utan att de även kör ut dem och allt? (Stod på nån sida jag läste förut att de kommer hem till en mellan 9 och 17 tror jag)
Jag har beställt en väska, ett incase-fodral med handtag så att säga.
Jaa, det hoppas jag verkligen! Jag har som sagt fått UPS som Assigned Carrier och på deras hemsida står det att planerad leverans är imorgon 14/3. 9-17 stämmer, jag ringde UPS idag och hörde mig för
Både UPS och Applestore säger leverans imorgon, så det får vi verkligen hoppas på!
dayweed:
what vart står et på UPS sida när den kommer?
för mig på apples trackingsida står det fortfarande 11e för mig, men i och med att våra är på exakt samma ställen soch blick in och ut checkade ungefär sama tider så måste jag ju också få min imorgon om du ska få det.
iLind: På UPS hemsida står det att jag ska få min imorgon och på min Applehemsida står det "Assigned Carrier UPS" och sen över det ett lååångt nummer som går att söka på UPS hemsida med.
"Ditt paket är i tid med planerat leveransdatum den 14/03/2008."
iLind: Ja, det jag gjorde med "-tecken är det som står på UPS hemsida. På ditt Applestore-konto ska det om det är som mig, stå Assigned Carrier UPS och sen med det ett lååångt nummer som du kan söka på med UPS med. Det står klart och tydligt om du har det numret.
"Ditt paket är i tid med planerat leveransdatum den 14/03/2008." står det för min del med fet text.
Har bra, konstiga och dåliga nyheter.
De bra var att det inte var någon telefonkö alls, det gick en signal och så var jag framme, inte som med apple där jag väntade i ca 12 minuter innaj ag kom fram.
De konstiga är att mina paket inte längre är på samma ställe, ett är kvar i tyskland tror jag och det andra ligger i köpenham :S
Och de dåliga är att jag inte kommer få dem förens på måndag
Mm, hoppas att i alla fall du kan få glädjas av ett besök från UPS.
Hmm, dock nu när jag kollar så är båda paketen i köpenhamn :S Om jag skulle ha någon massiv tur så kanske jag skulle kunna få dem imorgon i alla fall?
Båda ligger där för avgångsskanning, och inte ankomstskanning så då borde det alltså typ vara lite halvt på väg vidare?
Är något sugen på att ringa igen och kolla vad han tror alltså För enligt honom så lät det som att jag skulle få dem på måndag just eftersom att ett av dem var i köpenhamn men inte det andra, men nu är båda där, båda blev "avgångsskannade" kl 20:00.
EDIT:
Ja, precis, det är där glostrup båda mina också ligger, och samma klockslag med!
Fan, blir lite sur nu om du får dina imorgon men inte jag. De kommer ju till stockholm under natten då som du säger och så kör de ut dina till dig och jag bor typ 7 mil från Stockholm, det är inte mycket,det borde det verkligen hinna köra ut till mig
Men då har vi ju exakt samma nu, om båda dina paket ligger i Köpenhamn och de blev avgångsskannade precis som mina vid 20.00
Jag tror och hoppas på de kommer imorgon, vore jäkligt surt att de ska ligga nere i Köpenhamn en hel helg :/
Jo, jag HOPPAS de kommer till Stockholm under natten. Jag bor inte direkt 7 mil om Stockholm, utan mer söder om Stockholm.. Tar bara en kvart för mig att åka in till centralen.
Hoppas du får dina imorgon. Jag loggar in tidigt imorgon för att se hur läget är med mina paket.
Ja, eller hur, tycker att det verkar helt ologiskt om du skulle få dina imorgon men jag mina på måndag.
Men efter som att de tagit sig genom hela tyskland och ända till köpenhamn nu på en dag så tycker jag att de borde hinna till Stockholm under nattenl och sedan under dagen bli utkörda till oss
Okej, ja jag lär göra lika som, kommer knappt sova inatt så lär väl sittao ch uppdarea tills jag verkligen inte orlar längre, och då lägga mig i sängen med min iPod Touch och uppdatera istället ^^
Ja, eller hur, tycker att det verkar helt ologiskt om du skulle få dina imorgon men jag mina på måndag.
Men efter som att de tagit sig genom hela tyskland och ända till köpenhamn nu på en dag så tycker jag att de borde hinna till Stockholm under nattenl och sedan under dagen bli utkörda till oss
Okej, ja jag lär göra lika som, kommer knappt sova inatt så lär väl sittao ch uppdarea tills jag verkligen inte orlar längre, och då lägga mig i sängen med min iPod Touch och uppdatera istället ^^
Min MBP låg i köpenhamn kvällen innan den levererades till mig. Iofs bor jag i Lund men de transporteras under natten. Ni borde ha era imorgon.