- Trineo
- Medlem ●
- Stockholm
Köpte en svart 8gb på Telia i Luleå - enligt hon i kassan det sista exemplaret.
Vi har 3 F-abb på jobbet - utgick från att något av dessa saknade bindningstid - men icket. Så jag fick köpa den kontant till det facila priset 4695kr. Fastpris dataabb. hade jag redan.
(Passande eller inte så hade jag sönder min 2,5G på en festival för 2 veckor sedan...)
Köpte en svart 8Gb här i Malmö (Mobilia). 16Gb var helt slut.....men gjorde inget då det var 8Gb jag ville ha. Ser inte att jag har nytta av mer än 8Gb! Vit är snygg....men inget för mig!
Nu väntar jag bara på att jobbdagen tar slut så man får åka hem och plugga in den! Nån som vill köpa min iPhone (2G)? 8Gb....i väldigt gott skick! PM'a..!
Vit 16Gb, love it!
Det blir lätt värt att leva i två års telia-missär nu
...Man verkar dock inte kunna se hur många SMS man skickar i ett(dvs antal tecken eller när det blir två medd. Trist)
På mitt kvitto är tiden för köpet angivet 05.02. Fan vad tragisk man är egentligen. Vit 16 Gb iPhone blev det med Telia Bingo +199 kronor datatrafik för 4820 kronor, precis som jag hade planerat från början.
stod i valet o kvalet i disken, 16gb versionerna va slut så jag passade.
ringde telia nu på eftermiddagen och fick beskedet att nya iphones skulle komma i slutet på nästa vecka. får ta det då o får nöja mig med min iphone jag har nu.
Köpte min i Kista idag. Var där rätt tidigt men när jag kom fram fanns det kvar endast 6 st svarta 16G, Hade inte velat ha den vita. Urless på vitt så skönt att man var i tid :-).
Nu så väntar jag bara på att Apple ska klara av lasten för någon sync via iTunes fungerar överhuvudtaget inte just nu.
Vit 16 GB här, ville helst ha svart, de var slut, men jag måste erkänna att jag faktiskt föredrar den vita efter att ha sett båda två nu.
Köpte en Iphone 3G 8GB, det började med att jag skulle ta över hans imini abonemang från Telia fast det slutade med att jag fick köpa den för ca 3500kr.
Han hade köpt den i somras, men fick ut denna för en månad sedan på garantin. Synd bara att den hade repor och "små jack" på baksidan. Plus en litet jack i skärmen som inte stör alls mycket.
Mvh
Tydligen är jag den första som valt Ja, köpt och används i annat land. Dvs, köpt i Finland med Sonera abonnemang.
Jag undrar dock hur det redan finns en hel del folk som kryssat i att dom har upplåsta telefoner om Pwnage ännu inte släppts?
Hur kommer det säg att alla på forumet säger "Vit är snyggast" när den svarta tog slut först? Stolt svartiphone-ägare Köpte min btw klockan 01.20 den 11e
Därför att den modellen är underskattad
Den ÄR snygg, alla jag visat den för säger det.
Därför att den modellen är underskattad
Den ÄR snygg, alla jag visat den för säger det.
"Live" är den vita mycket snyggare. Hade tänkt köpa den svarta hela tiden men när jag väl såg den vita var valet jäkligt enkelt.
Den vitas selling point är ju att du sipper putsa både fram och baksida.
VIT! Kan inte bli bättre - kunde dock välja mellan vit och svart.
Jag var den fjärde personen som köpte iPhone i Göteborg. Jag är nu lyckig ägare till ett 16GB litet svart underverk.