Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många har en iPhone 3G här på 99.se?

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-11 13:12

en vit 16GB här... när det var 20pers framför mig i Kista så kom de ut och sa att det bara fanns 2 svarta 16GB kvar. Jag hade redan innan bestämt mig för vit så det gjorde inte mig något.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-07-11 14:04

Köpte en svart 8gb på Telia i Luleå - enligt hon i kassan det sista exemplaret.

Vi har 3 F-abb på jobbet - utgick från att något av dessa saknade bindningstid - men icket. Så jag fick köpa den kontant till det facila priset 4695kr. Fastpris dataabb. hade jag redan.

(Passande eller inte så hade jag sönder min 2,5G på en festival för 2 veckor sedan...)

Köpte en svart 8Gb här i Malmö (Mobilia). 16Gb var helt slut.....men gjorde inget då det var 8Gb jag ville ha. Ser inte att jag har nytta av mer än 8Gb! Vit är snygg....men inget för mig!
Nu väntar jag bara på att jobbdagen tar slut så man får åka hem och plugga in den! Nån som vill köpa min iPhone (2G)? 8Gb....i väldigt gott skick! PM'a..!

Vit, så klart

14:35 i Sundbyberg blev jag lycklig ägare
Svart 8 gb, räcker mer än nog för mig!

Sjukt underbar Deja vu känsla

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2008-07-11 15:25

Tänkte köra svart in i det sista men det blev en vit.

Tror jag fick en av dem sista som fanns kvar på Telia i Täby.

Allt rullar på grymt förutom att Mail krashar hela tiden. Kommer inte ens in i programmet.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-07-11 15:37

telia max 25 och iPhone 8 gig!
Håller på å startar igång nu..."Ansluter till iTunes store" har det stått i flera minuter nu...överbelastat? =/

Vit 16Gb, love it!
Det blir lätt värt att leva i två års telia-missär nu

...Man verkar dock inte kunna se hur många SMS man skickar i ett(dvs antal tecken eller när det blir två medd. Trist)

Det blev en vit och jag köpte den på Mobilia idag.
Supernöjd med luren.

Jag skriver just nu med min iPhone 3G, vit 16GB

På mitt kvitto är tiden för köpet angivet 05.02. Fan vad tragisk man är egentligen. Vit 16 Gb iPhone blev det med Telia Bingo +199 kronor datatrafik för 4820 kronor, precis som jag hade planerat från början.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-07-11 17:27

stod i valet o kvalet i disken, 16gb versionerna va slut så jag passade.

ringde telia nu på eftermiddagen och fick beskedet att nya iphones skulle komma i slutet på nästa vecka. får ta det då o får nöja mig med min iphone jag har nu.

  • Medlem
  • 2008-07-11 17:27

Köpte min i Kista idag. Var där rätt tidigt men när jag kom fram fanns det kvar endast 6 st svarta 16G, Hade inte velat ha den vita. Urless på vitt så skönt att man var i tid :-).

Nu så väntar jag bara på att Apple ska klara av lasten för någon sync via iTunes fungerar överhuvudtaget inte just nu.

  • Medlem
  • Vadstena
  • 2008-07-11 19:46

Det blev en svart 16 GB, så otroligt härlig pryl

  • Medlem
  • Gotland
  • 2008-07-11 21:24

Nej, de är hemliga pece fanboys!

Akta er!

Vit 16 GB här, ville helst ha svart, de var slut, men jag måste erkänna att jag faktiskt föredrar den vita efter att ha sett båda två nu.

Köpte en Iphone 3G 8GB, det började med att jag skulle ta över hans imini abonemang från Telia fast det slutade med att jag fick köpa den för ca 3500kr.

Han hade köpt den i somras, men fick ut denna för en månad sedan på garantin. Synd bara att den hade repor och "små jack" på baksidan. Plus en litet jack i skärmen som inte stör alls mycket.

Mvh

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-07-12 00:22

Har en vit 16 GB, ville ha en vit och älskar den för att den är så jävla vacker brevid min iMac

  • Medlem
  • 2008-07-12 22:26

Den här tråden är för att de som har köpt en iPhone ska tala om det. Inget annat.
(Raderar några inlägg.)
Admin

  • Medlem
  • Varberg
  • 2008-07-13 09:22

Kan inte rösta eftersom mitt alternativ inte finns med

Dansksåld, bunden till danska Telia

  • Medlem
  • 2008-07-13 13:40
Ursprungligen av eznug:

Kan inte rösta eftersom mitt alternativ inte finns med

Dansksåld, bunden till danska Telia

Nu kan du rösta.

Tydligen är jag den första som valt Ja, köpt och används i annat land. Dvs, köpt i Finland med Sonera abonnemang.

Jag undrar dock hur det redan finns en hel del folk som kryssat i att dom har upplåsta telefoner om Pwnage ännu inte släppts?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-13 21:54

Hur kommer det säg att alla på forumet säger "Vit är snyggast" när den svarta tog slut först? Stolt svartiphone-ägare Köpte min btw klockan 01.20 den 11e

Ursprungligen av Sajmoon:

Hur kommer det säg att alla på forumet säger "Vit är snyggast" när den svarta tog slut först? Stolt svartiphone-ägare Köpte min btw klockan 01.20 den 11e

Därför att den modellen är underskattad

Den ÄR snygg, alla jag visat den för säger det.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2008-07-14 12:02
Ursprungligen av Patrik D:

Därför att den modellen är underskattad

Den ÄR snygg, alla jag visat den för säger det.

"Live" är den vita mycket snyggare. Hade tänkt köpa den svarta hela tiden men när jag väl såg den vita var valet jäkligt enkelt.

Den vitas selling point är ju att du sipper putsa både fram och baksida.

  • Medlem
  • 2008-07-14 11:49

Flyttar ett inlägg om tillgång till en egen tråd.
Admin

Låga siffror tycker jag, inte alla som hittat tråden kanske?
Måste ju var fler 99.se användare som skaffat på releasdagen tycker jag

VIT! Kan inte bli bättre - kunde dock välja mellan vit och svart.

Jag var den fjärde personen som köpte iPhone i Göteborg. Jag är nu lyckig ägare till ett 16GB litet svart underverk.

  • Medlem
  • Arvidsjaur
  • 2008-07-17 15:50

Jag och en kompis åkte ca 13mil till skellefteå och var först i kön! Köpte den första svarta 16gigaren i skellefteå

Bevaka tråden