- Kajan
- Medlem ●
- Malmö
Har inga förväntningar alls. Bryr mig inte alls om iPod längre. Hoppas på iPhone software 2.1 åtminstone.
Samma här.
Det enda jag bryr mig om är 2.1 ... ! Har höga förväntningar att Apple fixat alla buggar
Sedan hoppas jag för Apple's skull att nya Macbook's kommer snart
Hoppas på en uppdatering av Apple TV samt en önskan, att iPhone funkar som ett modem via datorn, har ingen lust att behöva köpa ett sånt där fult modem
Några andra länders journalister inbjudna eller är det bara US only? Om det bara är US kan vi nog inte vänta oss något roligt till EU-landet.
Hmm, vet inte. Jag läste bara tidigare att det inte är var vad man brukar göra, men o andra sidan kan det ju bara vara så att man ändrat sin policy.
Men appleinsider länken tycker jag fortfarande verkar lovande. Det här med "product transition before the end of september" och The new, unnamed product will continue to have "technologies and features that others can't match,"
Frågan är ju om en sådan "förändring" vad det nu kan betyda kommer att presenteras i detta eventet eller om den kommer helt oannonserad eller om man planerar ännu ett event innan september är slut? Är det bara frågan om en prissänkning eller vad?
Förra gången som dom länkade keynoten till en studio i London, så var det faktist knappt något som handlade om Europa vad jag mindes.
Det handlar väl om hur pass mycket tryck det är på keynoten, tycker det verkar halvljummet denna gången, och dom försöker få fler journalister att komma än vad som faktist VILL komma.
Eller?
Well, med tanke på att ALLA rapporter på sistone pekat på att det INTE blir några MacBook-uppdateringar så kommer du nog att uppleva ett antiklimax och du ÄNDÅ väljer att hoppas på det
Har det väl funnits jättelänge, har dock aldrig lyckats installera den.
haha, ja... ni som väntar på en Macbook/Macbook-pro uppdatering kan ju fara åt skogen, typ - kommer inte att inträffa idag, inte en chans. Ipodsuppdateringar är ju givet. Men med tanke på att det har bjudit in press från andra länder (vilket de inte brukar göra på dessa september-events) så ligger det säkert en "one more thing" och lurar bakom buskarna, vad nu det kan vara.
Live from Apple's 'Let's Rock' event in San Francisco - Engadget <-- bästa, bästa.
Kommer eventet ut på iTunes sen eller? I så fall typ när, inatt eller måste jag vänta tills imorgon?
Har de andra 4a podcastade keynotesen så, jag vill heller inte ha några spoilers om vad som hänt utan vill kolla på allt själv sen
Så ja, kommer de att filma och lägga upp på sin sida/iTunes, när tror ni det komemr och om båda så vilken blir snabbast? (Sidan right?)
Cheers, iLind