- zAjben
- Medlem ●
- Stockholm
Var någon länk i ett tidigare inlägg i denna tråd, kommer inte ihåg vilken dock.
Ni hittar den bilden här :
Har inte skaffat något nytt förutom ett par aktiva monitorer som jag fick i present. Men jag har omstrukturerat lite samt ordnat lite med kablarna. Enda som jag egentligen lagt till är en liten bok för snabba anteckningar som jag skaffade idag. Kan ju vara bra att ha, även om den förmodligen bara kommer att ligga där och samla damm. ;D
Här ser ni mina skrivbord: Deskography - Photo of Johan Dahlberg's desk: My Distrop Desk
Sweet! Kul sida att titta runt på i övrigt: Deskography - Share photos of your desk
Tack för tipset
Lian LI V600 GTEK Distribution AB | Lian Li PC-V600, silver
Tack!
Det var alltså någon mojäng som tim hade stoppat in i de tre understa facken, därför jag itne kände igen den.
jovars det är ett hotswap kabinett för 4st sata/sas hårddiskar upp till 15k rpm..
Finns den för singledisplay?
Jodå den finns som singledisplay. Den finns i teocava's galleri. Men bara i 1280*1024.
Jodå den finns som singledisplay. Den finns i teocava's galleri. Men bara i 1280*1024.
Tack!
Gillar idén med att ha det vita fåret i den vita skärmen, och det svarta fåret i den svarta skärmen:D
Det här är väl ett familjeforum ….eller hur?
Då är det bäst att jag avstår.
Lekte lite med panorama funktionen på mobilen under en stilla stund på jobbet, kameran är ju verkligen kass men man ser ju 99.se iaf
SJ, Försvarsmakten, SOS-alarm? Hehe din högra fot blev genomskinlig
Snarare FBI eller CIA
Nej varken SJ eller Försvarsmakten, det är TeliaSoneras IP-NOC där vi jobbar med svenska och internationella nätet.