- Mymac4ever
- Medlem ●
- Sundsvall
När jag väl hade installerat Wotlk så passade jag även på att skaffa Battle.net-konto samt autentisieringsappen till min Touch för att generera ett nummer som komplement till den vanliga inloggningen - högre säkerhetsnivå med andra ord. Upptäckte ett trevligt tillskott som jag antar kom med senaste patchen - en RETURN-knapp i mailen. Mycket trevligt. Har min lvl 69 snart 70 NE warrior i Northrend fn på guldjakt.
När jag väl hade installerat Wotlk så passade jag även på att skaffa Battle.net-konto samt autentisieringsappen till min Touch för att generera ett nummer som komplement till den vanliga inloggningen - högre säkerhetsnivå med andra ord. Upptäckte ett trevligt tillskott som jag antar kom med senaste patchen - en RETURN-knapp i mailen. Mycket trevligt. Har min lvl 69 snart 70 NE warrior i Northrend fn på guldjakt.
Hur vet man om man har ett Battle.Net konto?
Väääääldigt smidigt med battle.net
Gå antingen in via wowsidan eller direkt på: Welcome to Battle.net Och signa upp, det är gratis.
Därifrån kan du sen lägga upp alla dina Blizzard spel - w00t för gamla D2! som du sen kan komma åt på vilken dator du än är! Sen kan du "merge" med ditt wow-konto så allt är samlat. När du sen loggar in på wow, om du har gjort allt rätt, så ska du logga in med den mailadress du angav vid skapandet av kontot istället för ditt gamla användarnamn! Smidigt, smidigt.
Testade wow-armory på iPhone också, jäkligt skoj!
Väääääldigt smidigt med battle.net
Gå antingen in via wowsidan eller direkt på: Welcome to Battle.net Och signa upp, det är gratis...När du sen loggar in på wow, om du har gjort allt rätt, så ska du logga in med den mailadress du angav vid skapandet av kontot istället för ditt gamla användarnamn! Smidigt, smidigt.
Och sedan väljer du att lägga till "the authenticator" till ditt Battle.net-konto så när du loggar in med e-postadress och lösen så får du en fråga efter en kod - som du får av appen till iPhone/iPod Touch: iTunes Store
det finns en sådan app alltså? värt. ska jag kika upp.
fixa det igår. sjukt värt!
Skum patch igår. Fucka upp det rejält för mig. När jag skulle snurra med kameran med högra musknappen intryckt så fick jag typ 1 FPS. Det hacka nått så jävulskt men allt annat funka asbra.
Kikade snabbt imorse och då var det som vanligt igen. Får se ikväll om det fortfarande funkar.
Hitta en tråd om det men fanns inte mycket info där.
Någon annan som märkte av det?
Skum patch igår. Fucka upp det rejält för mig. När jag skulle snurra med kameran med högra musknappen intryckt så fick jag typ 1 FPS. Det hacka nått så jävulskt men allt annat funka asbra.
Kikade snabbt imorse och då var det som vanligt igen. Får se ikväll om det fortfarande funkar.
Hitta en tråd om det men fanns inte mycket info där.
Någon annan som märkte av det?
Jo det var en patch, en konstig sådan #3.2.0. Antar att den skulle fixa något
Tydligen har de skapat en förvandlingsanimation till Worgen: BlizzCon 2009: Worgen animation
Det skulle altså betyda att man liksom med druider kan växla mellan skepnader...hm...
Worgen kan byta skepnad out-of-combat men blir alltid en worgen in-combat, dock är detta bara kosmetiskt.
Coolt ändå, framförallt om skepnadsförändringen kan ske mitt i en attack. Ungefär som att man gör en "charge" och mitt i denna förvandlas till en worgen - redo att slita sönder motståndaren :evilsmile:
Håller med. Undrar vilka klasser den kan ha. Känns ju som warrior eller rogue
Efter att ha kollat "schemat"...alla klasser utom Pala och Shaman...
Japp, och goblin kan vara allt utom pala och druid.
Ganska spännade med worgen druid tycker jag - varg, katt, björn, säl, fågel... En man, ett zoo!
lol
alla nya klasskombinationer: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/august/raceclassmatrix_en_US.jpg
alla nya klasskombinationer: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/august/raceclassmatrix_en_US.jpg
Dwarf Shaman kanske skulle vara nåt annars skulle jag gärna sett Gnome Paladin. Testade ett tag att ha en Draenei Pala men jag kunde inte med figurens konstiga hållning och svans...
Såg den här bilden på Wow.com vilket fick mig att tänka på Rödluvan: Vilka stora tänder du har... lol
Efter att installerat Snow Leopard kan jag inte längre byta spaces när jag wow i helskörmsläge. Det har ju fungerat fint innan om man haft alternativen Windowed mode och maximized ibockade.Är det någon annan som stött på detta också?
Hmm jag ger mig på en gissning bara, Snow Leopard är så pass "nytt" och med största säkerhet inte hårdtestat med WoW. Det kommer nog uppdateringar ganska snart från bådas håll. Man kan hoppas i alla fall!
Worgen är så pass ful att man kanske kan börja få mardrömmar av spelet.
Inga spelmardrömmar kan slå Tetris-mardrömmar
Hej!
Fick ett meddelande för någon vecka sedan att mitt WOW konto (som jag inet använt på 18 mån) hade blivit mergat till ett battle.net konto.
Det var en ny email adress och jag kunde inte logga in längre.
Nu till min fråga.
1.) Hur gör jag för att få blizzard till att ta bort mitt account?
2.) Kan personen ifråga göra något som kan ska mig på något sätt nu när han har mina uppgifter? Ex. debitera mitt kontokort eller måste det fyllas i på nytt?
Hälsningar
Daniel