- conzole
- Medlem ●
- Göteborg
Hur många på 99.se har och kör Google Wave?
Kanske t.o.m. ngn som ruvar på lite invites? Tar isåfall tacksamt emot en invite
Ja sånt tackar man verkligen inte nej till! Jag tar tacksamt emot en invite om någon har till övers:)
Säger det samma, jag kan ge några Spotifys
Fått min nu. Tack!
Jag är skitsne för att jag inte fått nån invite - snart kommer jag att döma ut det som en utopisk framtid som Google gravt har missbedömt i media.
– Jag måste bara skaffa mig ett jobb som journalist först.
Jag önskar dig lycka till med dina planer
Jag fick min invite igår.
Än så länge lever det inte upp till hypen men det beror ENBART på att jag har för få kontakter som har wave.
Men jag ser helt klart ett flertal användningsområden för Wave.
Tyvärr är mina invites slut även om de invites jag kunde skicka inte innebär att de som jag vill ska ha en inbjudan inte kommer på en gång.
Jag fick min invite igår.
Än så länge lever det inte upp till hypen men det beror ENBART på att jag har för få kontakter som har wave.
Men jag ser helt klart ett flertal användningsområden för Wave.
Tyvärr är mina invites slut även om de invites jag kunde skicka inte innebär att de som jag vill ska ha en inbjudan inte kommer på en gång.
Fick du din invite direkt från google's intresseanmälan eller via någon du känner?
Frågar eftersom jag själv nu stått i kö i ganska länge.
jag kör google wave, men alla mina invites är redan utskickade tyvärr
borde skapa en public 99mac wave
verkar dock som rätt många fått då jag känner typ 5-10 pers som har wave än så länge....
Publik 99mac-wave: https://wave.google.com/wave/#restored:wave:googlewave.com!w%252BSWNo9K3OS.3
Men man måste alltså redan "vara inne i wave", tyvärr. Inga invites
Publik 99mac-wave: https://wave.google.com/wave/#restored:wave:googlewave.com!w%252BSWNo9K3OS.3
Men man måste alltså redan "vara inne i wave", tyvärr. Inga invites
Får det inte att fungera alls, hittar inte vågen. Men gissar att jag måste bli ditlagd på något finuligt sätt först ?
Får det inte att fungera alls, hittar inte vågen. Men gissar att jag måste bli ditlagd på något finuligt sätt först ?
Konstigt att det inte funkar - säkert fel på länken på något sätt. Gör en sökning istället så borde du se den och kunna lägga till dig själv. Skriv
"with: public 99mac" i sökfältet! eventuellt ska det inte vara något mellanslag mellan with: och public. Prova dig fram!
Konstigt att det inte funkar - säkert fel på länken på något sätt. Gör en sökning istället så borde du se den och kunna lägga till dig själv. Skriv
"with: public 99mac" i sökfältet! eventuellt ska det inte vara något mellanslag mellan with: och public. Prova dig fram!
Lever den där tråden fortfarande? Jag kan inte hitta den.
"with:public" hittar tusentals trådar
"with:public 99" hittar några färre
"with:public 99mac" hittar ingen alls.
Även jag tar tacksamt emot en invite (eller flera). PM:a
Jag fick min invite i förra veckan via en vän. Det är lite tomt, bara ett par av mina vänner som har google wave (Själv kör jag ju inte gmail heller så jag har rätt tomt bland vänner i googles värld)
Google tillåter inte några fler invites för dom som fått en själv just nu pga. trycket är rätt stort på dom som redan skickat ut invites
Jag är ledsen, alla frälsta, men jag kan inte för mitt liv se någon som helst användning av Google Wave. Jag tycker bara det är rörigt och hetsigt.
Kom med reella, riktiga användningsområden tack, där ni själva nyttjar det till något vettigt. För jag ser inga.