- adress@mac
- Medlem ●
- Segeltorp
Hoppas att det stämmer - McWorld idag
Rykte: Nya Macar idag - MacWorld
Mac mini server skulle passa mig som handen i handsken.
Mac mini med två nätverksportar och Mac OS X Server. Perfekt som strömsnål fil- och webbserver samt router/brandvägg.
Enligt 9to5mac så kommer inget nytt de närmaste dagarna:
Apple nixes 'Apple Tuesday' speculation... | 9 to 5 Mac
macbook air 15 tum och 13 tum modell. med bättre kylning inbyggt 3G modem, med HDMI
macbook pro 15, 17 tum , med blu ray enhet samt inbyggt 3G modem, bättre kylning, SSD som standard och HDMI, samt en glossy screen som inte är lika glossy
macbook, macbook pro 13, bättre skärm, inbyggt 3G modem
iMac, bättre grafikkort! LED skärm , och ny design (tunnare och vitare)
MC207LL/A - K84 BEST BTR- USA
MC238LL/A - MAC MINI 2.26/2x1GB/160/SD/AP/BT-USA
MC239LL/A- MAC MINI 2.53/2x2GB/320GB/SD/AP/BT-USA
MC340LL/A - AIRPORT EXTREME (SIM DUALBAND) - USA
MC343LL/A - TIME CAPSULE 1TB (SIM DUALBAND) -USA
MC344LL/A - TIME CAPSULE 2TB (SIM DUALBAND) - USA
MC408LL/A - MAC MINI 2.53/2x2GB/1TB/NO ODD/AP-BT-USA
MC413LL/A - IMAC 21.5"/3.06/2x2GB/1TB/4670-256MB-USA
MC434LL/A - APPLE VESA MOUNT ADAPTER
MC461LL/A - MACBOOK 60W MAGSAFE POWER ADAPTER - USA
Källa:AppleInsider | Sources reveal part of Apple's new Mac product lineup
Gissar på uppgraderade iMacs och Macbooks. Vore inte fel med en ny Mighty Mouse också, men jag skeptisk.
MC413LL/A - IMAC 21.5"/3.06/2x2GB/1TB/4670-256MB-USA
21,5"-skärm tyder på att det är 16:9, istället för 16:10. I övrigt verkar inte denna iMac så upphetsande. 3.06 kan bara vara gamla Core2Duo. Men man kan hoppas att det är ingångsmodellen...
TUAW är lyriska: Apple Store is down, apologies to Julie Andrews
MC408LL/A - MAC MINI 2.53/2x2GB/1TB/NO ODD/AP-BT-USA
Servermodell med plats för två hårddiskar, ingen optisk enhet?
Tja, varför inte. Kanske dags för Apple att haka på hemmaservertrenden. HP lär ju sälja som smör av sina. Jag skulle definitivt vara sugen på en sån, bara den inte är för "äppelskalad" om någon förstår vad jag menar. Alltså att den inte är strypt bara till filformat o. dyl. som Apple tycker om.
En ny 12 core MacPro vore inte helt fel !!! Men den kommer nog i Januari, men i alla fall.
En quad iMac och quad MacMini åtminstone idag. Men om artikel listan stämmer är det ju extrem pinsamt om man inte lyckas få in en i7 i iMacen ännu...
En ny 12 core MacPro vore inte helt fel !!! Men den kommer nog i Januari, men i alla fall.
En quad iMac och quad MacMini åtminstone idag. Men om artikel listan stämmer är det ju extrem pinsamt om man inte lyckas få in en i7 i iMacen ännu...
Vad grundar du Januari på..??
haha känner mig så jävla töntig som sitter och uppdaterar deras sida.. kommer inte köpa något ändå... dock om de har en ny macbook air så blir de köp eller byte eller vad man säger
Du är inte ensam - kunde gått hem för en halvtimme sedan men sitter fortfarande här ... Visst, intresserad av en ny iMac men den kan jag ju lika bra se i morgon. Men ...