Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykten om nya Macar idag (2009-10-20)

Tråden skapades och har fått 135 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Esa:

haha känner mig så jävla töntig som sitter och uppdaterar deras sida.. kommer inte köpa något ändå... dock om de har en ny macbook air så blir de köp eller byte eller vad man säger

Världen tillhör töntarna, vet du väl?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2009-10-20 17:27

Vill ha en 24" iMac!

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-10-20 17:37

Nu har den varit nere bra länge... Trycker febrilt på uppdatera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-20 17:39

Sluta uppdatera Apple store så kanske sidan kommer tillbaka snabbare

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-20 17:44

Va kul det skulle va om de bara gör service på databaser eller liknande och inte fixar upp nåt nytt alls. Då skulle jag nog flina lite fånigt efter att ha tryck Kringla+R i två timmar...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-10-20 17:47
Ursprungligen av imaster:

Va kul det skulle va om de bara gör service på databaser eller liknande och inte fixar upp nåt nytt alls. Då skulle jag nog flina lite fånigt efter att ha tryck Kringla+R i två timmar...

Ja Och jag vet inte om jag ska sitta här och glo och trycka kringla+R eller cykla hem och kanske missa "premiären"...

Oh, samtidigt som handpenningen från lägenhetsförsäljning kommer! Nu ska vi se, skulle man lägga vinsten på nytt boende eller Apple-prylar.... Alla dessa val...

  • Oregistrerad
  • 2009-10-20 17:54

Skit också. Hoppas dom inte uppdaterar något Macbook pro utbud. Macoteket har ju 20 årsjubileum idag och tänkte passa på att uppgradera

  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-10-20 17:58
Ursprungligen av studiox:

Skit också. Hoppas dom inte uppdaterar något Macbook pro utbud. Macoteket har ju 20 årsjubileum idag och tänkte passa på att uppgradera

Du kan nog vara lugn Skulle möjligtvis vara någon Speedbump, fast känns ju ganska onödigt..

Bara en futtig minut kvar till 09.00 Pacific Time, då får vi väl veta vad vi har råd med eller inte. Usch så nördig jag känner mig nu.

En minut var för flera minuter sen. Inget nytt på sidan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-10-20 18:03

Ska man chansa på att man hinner hem? Eller ska man ge det en kvart till?

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Bara en futtig minut kvar till 09.00 Pacific Time, då får vi väl veta vad vi har råd med eller inte. Usch så nördig jag känner mig nu.

Ha ha, du var inte ensam om den känslan!

Applestore nere bra länge nu

Ursprungligen av lilledanne:

Applestore nere

Jo...vi vet!

27" Imac !!

Quad-core Intel Core i5 or Core i7 “Nehalem”

http://www.apple.com/se/imac/

Snyggt fynd, Leftrustle!

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-10-20 18:06

Vad fan har dom gjort med imac! 21,5 " och 27" ? Nu blev jag arg...

Ny mus!

Snyggt, som vanligt.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-10-20 18:16

Den ser sannerligen intressant ut. Dags att springa ner till MacForum här i Borås snart

Man kan använda iMacen som display - bra!

Apple Announces Major Consumer PC Upgrades - BusinessWeek
27 tums iMac, kul! men åter igen..core2 duo CPU är lite..hm 2006? i7 är mer 2009.

Ang MacPro´s i januari är det nästan tvärsäkert baserat på en mängd tecken, främst på att Intel själva har sitt schema på CPU releaser och Apple brukar ha ensamrätt några månader på ny CPU:er, i detta fall 32nm Gulftown med 6 kärnor alltså.
http://www.macrumors.com/2009/10/14/next-generation-mac-pro-to-receive-temporary-exclusive-of-six-core-gulftown-processor/

Ursprungligen av Firechild:

Apple Announces Major Consumer PC Upgrades - BusinessWeek
27 tums iMac, kul! men åter igen..core2 duo CPU är lite..hm 2006? i7 är mer 2009.

Ang MacPro´s i januari är det nästan tvärsäkert baserat på en mängd tecken, främst på att Intel själva har sitt schema på CPU releaser och Apple brukar ha ensamrätt några månader på ny CPU:er, i detta fall 32nm Gulftown med 6 kärnor alltså.
Next-Generation Mac Pro to Receive Temporary Exclusive of Six-Core 'Gulftown' Processor? - Mac Rumors

27-inch models only, one of the following:
2.66GHz quad-core Intel Core i5 processor with 8MB shared L3 cache; Turbo Boost dynamic performance up to 3.2GHz
2.8GHz quad-core Intel Core i7 processor with 8MB shared L3 cache; Turbo Boost dynamic performance up to 3.46GHz; Hyper-Threading for up to eight virtual cores

Trist att FireWire försvann från MacBook.

Ok, i5 på 27 tums modellen, bra!!!!! Och så snabba...lite för bra för att vara sant...men då pratar vi 30k+.

Edit, läste lite mer 1999 USd, helt ok!

Lite bitter; enda skillnaden mellan min MBP och nya MB är Firewire och aluminumet. Nåväl, aluminiumet kommer hålla sig fräscht längre så...

Bevaka tråden