Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
haha känner mig så jävla töntig som sitter och uppdaterar deras sida.. kommer inte köpa något ändå... dock om de har en ny macbook air så blir de köp eller byte eller vad man säger
Va kul det skulle va om de bara gör service på databaser eller liknande och inte fixar upp nåt nytt alls. Då skulle jag nog flina lite fånigt efter att ha tryck Kringla+R i två timmar...
Va kul det skulle va om de bara gör service på databaser eller liknande och inte fixar upp nåt nytt alls. Då skulle jag nog flina lite fånigt efter att ha tryck Kringla+R i två timmar...
Oh, samtidigt som handpenningen från lägenhetsförsäljning kommer! Nu ska vi se, skulle man lägga vinsten på nytt boende eller Apple-prylar.... Alla dessa val...
27-inch models only, one of the following:
2.66GHz quad-core Intel Core i5 processor with 8MB shared L3 cache; Turbo Boost dynamic performance up to 3.2GHz
2.8GHz quad-core Intel Core i7 processor with 8MB shared L3 cache; Turbo Boost dynamic performance up to 3.46GHz; Hyper-Threading for up to eight virtual cores