- prof
- Medlem ●
- International user
mattiasl: 16gb (här sade plånboken stopp)
ollebro: typ 5 timmar
men det var då helsike, nu blir jag ju nervös, pengar har de inte dragit ännu och inget trackingnummer.
fått kvitto iallafall...
men det var då helsike, nu blir jag ju nervös, pengar har de inte dragit ännu och inget trackingnummer.
fått kvitto iallafall...
Ingen fara.. samma för mig. Senast jag köpte MacBook tog det flera dagar innan pengarna drogs. Trackingnummer kommer till slut. Köpte med en bumper som ska slås ihop med beställningen.. gissar på att det kan vara något sånt.
någon som har samma problem som mig,,min har fastnat verkar så i hongkong det ser ut så sedan de hade skickat den 10/07 2010.
Edit: jag glömde säga att på Apple sida står det fortfarande att den ska komma den 15,,och det står oxå att shipment delayed
Nu kom den, eller egentligen så kom den igår men till fel adress
Grattis Anders!
Skulle du kunna testa ifall du förlorar stor del av täckningen när du endast håller ett finger över "sömmen" på vänster sida av telefonen?
Jag undrar därför att det är svårt att hitta svenskar som har testat detta. Eftersom vi har en generellt betydligt bättre täckning här än amerikanerna har.
Grattis Anders!
Skulle du kunna testa ifall du förlorar stor del av täckningen när du endast håller ett finger över "sömmen" på vänster sida av telefonen?
Jag undrar därför att det är svårt att hitta svenskar som har testat detta. Eftersom vi har en generellt betydligt bättre täckning här än amerikanerna har.
Har själv använt den nu i några veckor och har inga som helst problem.
Har provat där jag vet har varit svårt att ringa med en 3GS men med nya 4:an så har det fungerat perfekt.
namn o efternamn
Borderlinx/DHL 0000-0000
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
United Kingdom MK10 0BY
GB
01908 586 411
är detta rätt ordning på adressen? när man beställer från apple uk?
namn o efternamn
Borderlinx/DHL 0000-0000
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
United Kingdom MK10 0BY
GB
01908 586 411
är detta rätt ordning på adressen? när man beställer från apple uk?
så slog jag in mitt så det är nog rätt:p
Någons som lagt sin beställning på en 32giggare på eller efter den 29 juni som fått bekräftad leverans ännu?
Jag har iofs 20/7 som leveransdatum, men alla rapporter om tidigare leveranser har fått mig sjukt otålig
la min den 28/6 kl 23 10, o den blev skickade idag. så nu måste den först hitta b-linx sen hem till mig:)
Beställde 3 juli och då reservade Apple beloppet på mitt kort men nu när jag kollade idag så finns det inget reservat belopp och Apple har ej dragit pengar.
Skeppning sker 26 juli men ska beloppet vara reservat hela tiden eller?
Beställde 3 juli och då reservade Apple beloppet på mitt kort men nu när jag kollade idag så finns det inget reservat belopp och Apple har ej dragit pengar.
Skeppning sker 26 juli men ska beloppet vara reservat hela tiden eller?
Läs tråden!
Reservationen kan försvinna, pengar kan dras sent. Helt normalt.
Jag la min order den 7:e juli och idag fick jag mail om att den lämnat Äppelaffären.
Pengarna drogs den 7:e, men jag har fått pengarna tillbaka på kontot.
Shit vad härligt att höra! Jag beställde min dagen efter, den 8e juli. Jag ser fram emot att den kanske skickas innan helgen då, och inte 29e juli som det står på apple's ordersida *Hoppas!!*
Jag la min order den 7:e juli och idag fick jag mail om att den lämnat Äppelaffären.
Pengarna drogs den 7:e, men jag har fått pengarna tillbaka på kontot.
seriöst?? jag beställde samma dag hoppas dom skickar min snart <3
Vilken tid la du ordern? 16 gb?
Jag skulle gärna vilja få mer information från alla Er som trots allt redan har fått leverans och nu sitter och öppnar förpackningar, läser instruktioner och klipper till micro-sims.
Skicka gärna upp fler bilder och beskriv era första intryck!