Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vita iPhone 4 - senare leveransdatum var gjort med flit?

Tråden skapades och har fått 129 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-01-18 21:13

Att köpa vit iPhone nu är ju ingen idé. Det är bättre för dem som verkligen vill ha en vit iPhone att vänta några månader till.

Ursprungligen av |Edvin|:

Att köpa vit iPhone nu är ju ingen idé. Det är bättre för dem som verkligen vill ha en vit iPhone att vänta några månader till.

Det finns ju faktiskt inget som säger att nästa telefon kommer komma i vitt utförande....

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-01-18 22:00
Ursprungligen av PeeMaN:

Det finns ju faktiskt inget som säger att nästa telefon kommer komma i vitt utförande....

Visserligen, men det förväntar sig väl alla - eller?

Ursprungligen av |Edvin|:

Visserligen, men det förväntar sig väl alla - eller?

Precis, och som med beatles måste ju Apple ha något att göra folk besvikna över!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-01-18 21:13

Någon som fortfarande tror att det var ett försäljningsknep att "försena" vita iPhones?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-01-18 21:15
Ursprungligen av MatsOlov:

Någon som fortfarande tror att det var ett försäljningsknep att "försena" vita iPhones?

Nej, inte jag i alla fall.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-18 22:22

Rosa - snälla stäng tråden !

  • Medlem
  • bromma
  • 2011-03-22 16:19

Jag är ruggit sugen på en Vit Iphone, skulle gå snyggt ihop med övrig utrustning i hemmet. Dock känns det lite tveksamt när "Iphone 5" står runt hörnet. Vad tycker ni?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-03-22 20:43
Ursprungligen av Ovic:

Jag är ruggit sugen på en Vit Iphone, skulle gå snyggt ihop med övrig utrustning i hemmet. Dock känns det lite tveksamt när "Iphone 5" står runt hörnet. Vad tycker ni?

Vänta. 5:an kan ju mycket väl komma i vitt också, precis som iPad 2.

Bevaka tråden