- dala
- Medlem ●
- Uppsala
Nån borde starta en ny tråd med "min katt" eller "mitt husdjur".
Gjorde det nu... ni får gärna bidra med bilder där!
http://www.99.se/digitalfoto/288147-bilder-pa-era-husdjur.html
OK, lite fler bilder... blandad kompott. Kanske märks vad jag har gjort?
Jättebra bilder.
Hela tråden vimlar av bra bilder. Stor eloge till er som visar era bilder. Jag ska själv försöka fota lite i sommar och återkommer kanske med en bild eller två.
Skulle gissa att det är likadant för de flesta, alla fotograferar hela sommaren, men man sätter sej inte ner och plockar ut bilder, redigerar och lägger upp. De ligger i sina mappar tills man kanske kollar på dem mitt i vintern...
Skulle gissa att det är likadant för de flesta, alla fotograferar hela sommaren, men man sätter sej inte ner och plockar ut bilder, redigerar och lägger upp. De ligger i sina mappar tills man kanske kollar på dem mitt i vintern...
Nja, jag sållar, redigerar och bloggar ut bilder med rätt hög frekvens. Nu är det högsäsong under sommaren.
Ok, länkar in. Med en bonus bild, bägge tagna runt vårt hus utanför Umeå. Ångrar inte en millisekund flytten från central lägenhet i Göteborg till hus i Umeå...
Ok, en sommarbild utan mina katter...
Min son med sin modifierade gunga, bekväm menar han på...
Så skulle jag kunna tänka mig att gunga också... man blir ju så öm i röven annars.
Kanske ska tillägga att stolen inte sitter fast och när han ska av så är det en kamikaze manöver...
"Hjulets dag" i Gräfsnäs eller?
Där var jag och en kompis med. Underbar dag.
Det var faktiskt i Brösarp på östra sidan av Skåne. Så först får jag åka gammal två-taktare dit och sedan blev det ånglok i en timme mellan Brösarp och S:t Olof.
Kan ju mygga och knotta till sig om man har otur men men.. fredagsmyset består bara man har rätta inställningen
Kör en lappblandning med Jungelolja och Tjärolja. Mygg och knott gillar inte sånt.
Kör en lappblandning med Jungelolja och Tjärolja. Mygg och knott gillar inte sånt.
hehe tack för tipset ska pröva det på min nästa fisketur- man luktar garanterat- men det hör väl sommaren till, man får ta det onda med det goda och tvärtom
Nu väntar jag bara på att hjortronen ska mogna till då är det sommar på riktigt . Vem blir först med ett par smaskiga hjortron bilder ?