Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på intressanta appar i App Store

Tråden skapades och har fått 504 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av FreddeB:

Panorama 360 är just nu gratis - fotonerdar GO GET!

360 Panorama for iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (4th generation), iPad 2 Wi-Fi, and iPad 2 Wi-Fi + 3G on the iTunes App Store

Capeman var snabbare.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-08-17 23:05
Ursprungligen av FreddeB:

Panorama 360 är just nu gratis - fotonerdar GO GET!

Wow, tack för tipset!
Sitter i en hyrd lägenhet i London...nu kan jag visa för resten av familjen hur vi bor...:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-17 21:39

Jo, försök kopiera en google-länk till iTunes på en iPad... Eller vaddå, surfar ni med tockna där gamla burkar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-18 06:57

ID Softwares RAGE och RAGE HD är gratis i en vecka. Sorry, ingen länk nu heller

Ursprungligen av FreddeB:

ID Softwares RAGE och RAGE HD är gratis i en vecka. Sorry, ingen länk nu heller


RAGE for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

RAGE HD for iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPad on the iTunes App Store

  • Medlem
  • 2011-08-18 12:06

iZettle for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

iZettle gör så att du kan använda din iphone som kortterminal. Har inte hunnit prova än men det verkar smutt.
Man får även hem en kortläsare när man registrerar sig.

Finns en video här

Ursprungligen av Spata:

iZettle for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

iZettle gör så att du kan använda din iphone som kortterminal. Har inte hunnit prova än men det verkar smutt.
Man får även hem en kortläsare när man registrerar sig.

Finns en video här

Laddade hem och registrerade mig för detta tidigare idag, verkar kul! Men vet inte riktigt när man ska få användning för det...

  • Medlem
  • International user
  • 2011-08-18 14:48
Ursprungligen av Capeman:

Laddade hem och registrerade mig för detta tidigare idag, verkar kul! Men vet inte riktigt när man ska få användning för det...

Driva in skulder från vänner

  • Medlem
  • 2011-08-18 15:02

Precis.. Det är ganska ofta man hör "Jag har inga kontanter på mig" Men då kommer jag hala fram min iZettle..
Moahahaha

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-08-18 15:00

Gjorde samma för att testa. Får se vad det blir av det

Ursprungligen av Capeman:

Laddade hem och registrerade mig för detta tidigare idag, verkar kul! Men vet inte riktigt när man ska få användning för det...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-08-18 15:08
Ursprungligen av Capeman:

Laddade hem och registrerade mig för detta tidigare idag, verkar kul! Men vet inte riktigt när man ska få användning för det...

Perfekt om man säljer droger.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-08-18 15:15

Nej serru, det får man inte enligt deras avtal om jag inte minns helt fel

Ursprungligen av joakimo:

Perfekt om man säljer droger.

Ursprungligen av joakimo:

Perfekt om man säljer droger.

Ja, smart, tänkte inte på det!

Ursprungligen av Spata:

iZettle for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

iZettle gör så att du kan använda din iphone som kortterminal. Har inte hunnit prova än men det verkar smutt.
Man får även hem en kortläsare när man registrerar sig.

Finns en video här

Den var kul, testade precis, funkar kanon!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-18 14:02

Jag testade nyss Rage på iPaden och telefonen - holy moly vilket grymt spel.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-08-18 14:47
Ursprungligen av FreddeB:

Jag testade nyss Rage på iPaden och telefonen - holy moly vilket grymt spel.

Och dessutom gratis, RAGE HD for iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPad on the iTunes App Store RAGE for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-08-18 15:20
Ursprungligen av FreddeB:

Jag testade nyss Rage på iPaden och telefonen - holy moly vilket grymt spel.

Det är imponerande vad "Telefonerna" klarar av idag. Satt och spelade Rage samtidigt som jag tänkte tillbaka när första spelen kom till mobiltelefonerna, mycket har hänt sedan dess.

Tanken är god men 1,50 kr + 2,75% på summan innebär ju att man inte vill plocka småpengar från vänner och bekanta.
Jag hoppas ändock att iZettle lyckas.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-08-18 15:22
Ursprungligen av illerG:

Tanken är god men 1,50 kr + 2,75% på summan innebär ju att man inte vill plocka småpengar från vänner och bekanta.
Jag hoppas ändock att iZettle lyckas.

Bara att sätta hårt mot hårt, "Har du inga kontanter? Då tar jag kort men med en avgift :)"

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-08-18 17:31

Men man MÅSTE ha ett Facebook-konto som privatperson...??? Det suger!

Bästsäljande iPhone-app nu gratis!

Hej!

Tänkte tipsa om att min iPhone- & iPad-app "Hänga Gubbe" nu har släppts gratis!

Appen låg under sommaren länge 1:a på AppStore över bäst säljande appar, men nu är det alltså dags att ge bort den gratis lagom till skolstarten

Länkar finns här:
http://www.hangagubbe.se

Hänga Gubbe är en klassisk ordlek på Svenska som är både lärorik och rolig för alla åldrar. Perfekt att spela tillsammans med familj och vänner!

/Andreas

Download the Clemens Mobile App

Lyssna i din mobil på Clemens musik!.... Gratis app!

Clemens - Mobile App powered by ReverbNation

Ett litet sidospår raderat.

1. Om ni vill göra reklam för en egen app, lägg då en länk direkt till appen, inte till någon Facebook-sida eller liknande.

2. Om ni tycker att ett inlägg bryter mot forumreglerna, starta inte offtopic-sidospår kring det eventuella regelbrottet! Rapportera inlägget i stället, och låt oss moderatorer ta ställning till frågan.

/Mod

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-01-25 11:52

Skadelistan, lovande fotbollsapp i topplistan?

Hej, tankade precis ner applikationen som ligger 1a inom sportkategorin på appstore - Skadelistan Fotboll och tänkte fråga er med ett intresse för fotboll, har ni nån erfarenhet utav denna? Hur ofta har den rätt?

Den ser ju riktigt lovande ut, snygg och enkel men tycker det är synd bara att den inte täcker cupmatcher.. Verkar ju annars vara en riktigt komplett app med statistik över alla spelare och allt..

App Store - Skadelistan Fotboll

Någon som använt den?

Du kan väl skriva på en gång att det är du som står bakom appen istället för att försöka framställa det på något annat sätt?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-01-25 18:04

Haha, fan vad dåligt! Om en app är så dålig att man behöver ljuga om den platsar den knappast i den här tråden

Detta har "Palazzz" skrivit på Sprillans ny fotbolls app - Fotboll Övrigt | SvenskaFans.com 19 januari, rimmar lite illa med informationen som förs fram här:

"Jag är en av betatestarna utav appen Skadelistan Fotboll. Jag har precis testat klart appen och måste bara säga, wow! Skadelistan är en app med många grymma och användbara funktioner för oss sportintresserade. Den listar b la de senaste skadorna och avstängningarna inom fotbollens största ligor, samt tabeller och statistik och i anslutning till varje skada finns även statistik över spelarens prestationer. En helt sanslös app, finns inget liknande någonstans. Utvecklarna har nyligen saxat ihop en egen facebook sida..."

Ursprungligen av Palazzz:

Hej, tankade precis ner applikationen som ligger 1a inom sportkategorin på appstore - Skadelistan Fotboll och tänkte fråga er med ett intresse för fotboll, har ni nån erfarenhet utav denna? Hur ofta har den rätt?

Den ser ju riktigt lovande ut, snygg och enkel men tycker det är synd bara att den inte täcker cupmatcher.. Verkar ju annars vara en riktigt komplett app med statistik över alla spelare och allt..

App Store - Skadelistan Fotboll

Någon som använt den?

Inlägg #327 och #328 har flyttats hit från en annan tråd. Vi behöver inte ha en ny tråd för varje app-tips. Det funkar jättebra med den här allmänna tips-tråden.

Och jag håller med keptang. Om man själv ligger bakom appen (eller har någon anknytning till den som ligger bakom appen), säg då det, i stället för att låtsas som något annat. Det är så tråkigt med företagare som försöker göra smygreklam på det sättet.

/Mod

Senast redigerat 2012-01-25 19:31
Bevaka tråden