- Gäst10931
- Avstängd ●
Varför i he-te funkar bläckpennan på vissa delar av maskeringstejpen men inte på andra?
Varför i he-te funkar bläckpennan på vissa delar av maskeringstejpen men inte på andra?
För att man ska använda permanent marker pen...
Varför har jag ingen sån hemma?
Varför är det...
...att man arbetar mycket mer fokuserat på gården/i trädgården under hösten, får massor gjort medan sommaren går utan att man får en bråkdel gjort?...
Jo, jag vet varför!
Varför lyckas jag så ofta köpa ostar som är för mjuka för att skära med osthyvel men för hårda för att breda med kniv? Skall jag prova en så'n där pianotrådsvariant?
om du gillar skivor som är 3mm+ tjocka så kan det vara ngt för dig men den funkar ändå inte så bra på ostar som är för mjuka...
Varför är det så svårt och slita sig från en bra film när man borde sova?
Varför är det så svårt och slita sig från en bra film när man borde sova?
Eller i mitt fall all sparad motorsport?!...
Har inte ens sett förra helgens WSBK än...
... så sällan folk gör kopplingen: Väldigt lågt pris --> Svarta pengar, utnyttjande av utsatta människor. Alla blir bara glada över låga priser, liksom. Få tänker en tanke vidare: "hur är det möjligt?"
Veckans bästa inlägg.
... så sällan folk gör kopplingen: Väldigt lågt pris --> Svarta pengar, utnyttjande av utsatta människor. Alla blir bara glada över låga priser, liksom. Få tänker en tanke vidare: "hur är det möjligt?"
Eller dålig kvalité... Man får vad man betalar för!
Viva le Mac!!
...så förbaskat viktigt om telefonen kommer innan helgen eller efter? Vad ska ni göra i helgen som inte era 4or fixar? Filma när ni krattar löv i HD? Dämpa ensamheten med Siri?
Syntax error! Jag mår i alla fall psykiskt dåligt om jag inte har det senaste.
Varför tar det tolv sekunder för en iMac att återfå kontakt med det trådlösa nätverket efter vila, men bara en sekund för en MacBook?
Varför tar det en evighet för min MacPro att lista alla bilder-låtar-filmer medans en dlna-enehet gör det på noll-time från samma NAS?