Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Näe, nu blev jag riktigt sur

Tråden skapades och har fått 4843 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hehe nä tänker inte starta ett religionskrig, det har världen haft nog av.

Japp, har klivit åt sidan. Tack för de fina orden.

Ursprungligen av Korsriddaren:

Dysterkvist...

Jo det brukar jag inte vara, men just nu så...

Ursprungligen av Capeman:

Jo det brukar jag inte vara, men just nu så...

Sätt dej ner och lyssna på Rainbow Children så ska du se att energin kommer tillbaka!

Hoppas du mår bättre i morgon...

Ursprungligen av Capeman:

Hehe nä tänker inte starta ett religionskrig, det har världen haft nog av.

Japp, har klivit åt sidan. Tack för de fina orden.

Men vad är poängen med att kliva av om man inte får starta ett religionskrig på 99an?

Du har plockat av dig den randiga domartröjan, släpp sargen och plocka upp klubban eller GTFO!!!
*plattar till käpmannens näsa mot plexit*

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-12-05 09:34

Jag är sur för att jag har Tenosynovit i höger pekfinger och trots en cortisonspruta så blir jag inte bättre...:(

  • Medlem
  • 2011-12-07 11:05

Var står nu lådan med julsaker...

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-12-07 12:13

Loopia får inte fason på sina e-postservrar på två dagar. Jag börjar bli orolig för mina kundkontakter... Loopia har annars fungerat klockrent för mig i ett år. De är ju inte någon budgetleverantör heller så jag förväntar mig bättre av dom...

Människor! Har redan gnällt om min skola, nu har jag fått ihop en halv novell. Nu ska det bli åka av.

  • Medlem
  • 2011-12-09 15:33

Dagens, veckans och årets ris går till personalen på Media Markt i Kungens Kurva!

Att först få vänta i nästan 30 minuter för att ställa en fråga angående en Blu Ray/HDD-kombo. Sen när jag skulle betala försökte de blåsa mig på 500:-. När jag påtalade felet var det jag själv som fick gå upp till TV-avdelningen och se till att de ändrade till "rätt" pris i datorn. Det tog en dryg timma att få ut skiten ur butiken, något som borde ha varit avklarat på en fjärdedel av tiden.

Man får vad man betalar för, brukar det heta när ni gnäller på PC. Same goes för prylmånglarna?

Varför hamnar man i dumma diskussioner i sport gästböcker så att man blir sur ?!...

99.se är det enda stället jag ska "snacka", mycket bättre respons!

Ursprungligen av LCR:

Varför hamnar man i dumma diskussioner i sport gästböcker så att man blir sur ?!...

99.se är det enda stället jag ska "snacka", mycket bättre respons!

Bara att hålla med. Har samma känsla

Nord Korea är listat som ett mycket Buddistiskt land, men det rör nog bara den förstryckta befolkningen, för ingen av landets ledare lär vara i det minsta Buddistiska...

..eller Kristna.

Nordkorea vill inte ha julljus
Världen 11 dec 15:49
Nordkorea hotar grannlandet Sydkorea med "oväntade konsekvenser" om man följer den årliga traditionen och tänder en julgransliknande byggnad nära den nordkoreanska gränsen, uppger BBC News.
En försvarsminister i Sydkorea säger till nyhetsbyrån AP att kristna grupper har fått tillåtelse att tända ytterligare två torn nära gränsen. Den ska hårdbevakas under de 15 dagar som de ska vara tända, med början den 23 december.

Det har länge varit spänt mellan de två länderna och nu anklagar ledare i nordkoreanska Pyongyang Sydkorea för att försöka sprida ett kristet budskap över gränsen.

Nordkorea är ju en nekrokrati till statsskick, och man får väl hävda att religionen är densamma, då Kim Il Sung tillbeds som en gud.

Läste just på nätet att enskilda firmor inte får dra av friskvård vilket alla andra får. Känner mig sur och diskriminerad.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-12-11 20:45

Personalfrämjande åtgärder?

Ursprungligen av klarabara:

Läste just på nätet att enskilda firmor inte får dra av friskvård vilket alla andra får. Känner mig sur och diskriminerad.

Ursprungligen av klarabara:

Läste just på nätet att enskilda firmor inte får dra av friskvård vilket alla andra får. Känner mig sur och diskriminerad.

Starta ett AB. Slipp personligt ansvar.

Representation på gym?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-12-11 20:49

Det pyste när jag klev ur bilen. Följande lilla sak hade åkt med de sista meterna verkar det som.
Däcken är bara några månader (2-3 kanske) gamla och har inte rullat direkt många mil ännu.
Efter att ha fått slänga på reservdäcket mm så var man tröttare (byggt hundgård mm under dagen), imorgon får man surt ringa runt och se om det finns någon vänlig själ som kan tänka sig laga däcket. Det är ganska stora däck med, bilen är en Mitsubishi L200, surt att en så liten grej kan sabba så mycket >_>

Ursprungligen av Drakfot:

[ATTACH="CONFIG"]31386[/ATTACH]

Det positiva är ju ändå att ingen medvetet gjort något, det var en sån sak som det är svårt att förebygga. Värre är det när idioter förstör.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-12-11 22:34

Absolut, samt det är snabbt avhjälpt vad jag har förstått.
Men lite sur(t) att det händer nu då det är mycket annat som händer :s

Ursprungligen av LCR:

Det positiva är ju ändå att ingen medvetet gjort något, det var en sån sak som det är svårt att förebygga. Värre är det när idioter förstör.

Lågtrycket som just gett sig av

Ersätts med....surprise... Ett nytt lågtryck....

Fan

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-12-17 13:02

Det där med att min iPhone4 fungerade när jag gick och la mig igår och idag när jag vaknar är stendöd. Fy fan! Letar fram en gammal Nokia som visade sig vara stendöd den också antagligen är batteriet helt slut, helt utan telefon och pengar. Jävligt dålig start på dagen.

Ursprungligen av joakimo:

Det där med att min iPhone4 fungerade när jag gick och la mig igår och idag när jag vaknar är stendöd. Fy fan! Letar fram en gammal Nokia som visade sig vara stendöd den också antagligen är batteriet helt slut, helt utan telefon och pengar. Jävligt dålig start på dagen.

Har hänt mig också, det där med stendöd ip4. Men när jag laddat den lite och gjort en reset så vaknade den till liv igen.

Det brukar vara att batteriet är helt utkört, då får man ladda och vänta en stund tills dess att batteriet har laddat upp till en viss miniminivå

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-12-18 12:40
Ursprungligen av BlackSmp:

Det brukar vara att batteriet är helt utkört, då får man ladda och vänta en stund tills dess att batteriet har laddat upp till en viss miniminivå

Det hela löste sig med en hårdreset och laddning. Blev först lite upprörd när jag trodde den var bortom all räddning.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2011-12-19 10:30

Ja sur, eller ledsen, eller nått. Men nu har väl ändå SAAB kommit till vägs ände. Det jobbigaste med det är väl hur man skall hålla sina bilar vid liv i framtiden.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-12-19 14:59
Ursprungligen av bollman:

Ja sur, eller ledsen, eller nått. Men nu har väl ändå SAAB kommit till vägs ände. Det jobbigaste med det är väl hur man skall hålla sina bilar vid liv i framtiden.

Reservdelstillverkning kommer att finnas i framtiden och den ägs av staten.
Statens pengar är säkrade - DN.SE

Ursprungligen av bollman:

Ja sur, eller ledsen, eller nått. Men nu har väl ändå SAAB kommit till vägs ände. Det jobbigaste med det är väl hur man skall hålla sina bilar vid liv i framtiden.

Det är inget problem med sådant, dels finns Mekonomen, dells så delar Saab så många komponenter med Opel och vissa Cadillac att det inte kommer att vara något problem.

Det går att få reservdelear till nästan vilka bilar som helst, så varför inte Saab?

Vi säljer reservdelar till Land Rover och inte en enda av dem kommer från fabrik, allt är pirat och nästan allt går att få tag på.

Vi skiter i SAAB i den här tråden, skapa en ny för det - eller det kanske redan finns en....

Blir ju så less. Jag missade allt utom den sista halvtimmen i Jobs-specialen som visades på SVT1 igår. På grund av att jag är så dålig på att läsa tidningen missar jag även reprisen som går nu o kommer in när det är ungefär 20 minuter kvar... :/

Bevaka tråden