Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer du att köpa en iPad?

Tråden skapades och har fått 612 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av MP:

Dom går att beställa nu med 1-2 veckors leveranstid.

Såg det nu

Åkte till MediaMarkt i Luleå 10 minuter innan de öppnade (kl 8). Kom fram, blev ut bilen just när de öppnade portarna, gick rakt in. Var inte först att få en i handen men eftersom jag hade koll på allt vad jag ville ha så blev jag först i kassan (med god marginal) och först i Luleå så vitt som jag vet

Nu går det iofs några rykten om att den skulle kunna bli billigare med abbonemang men det känns underligt när jag har ett tvillingkort för 40:- månaden...

  • Medlem
  • 2012-03-23 11:11

Jag beställde en iPad på Elgigantens hemsida 05:25 i morse. Lagerstatusen sa att det fanns i lager. Nöjd över att slippa hasta till något varuhus tar jag en lungn frukost och cycklar till jobbet.

10:49 får jag ett SMS från Elgiganten där de säger att iPaden sålt sålt slut och ber mig kontakta kundtjänst. De visar sig att de inte haft koll på hur många de haft i lager och sålt på chans. Jag får ingen iPad nu men kan vara kvar i kön........:mad:

Nu står jag här utan iPad och vet inte när jag kan få någon. Usch!!!!

På grund av prisskillnad, användningsområden, frånvaron av 4G i norden o kanske lite annat har jag nu beställt min första iPad. Det blev en iPad2 64GB 3G+wi-fi för 5895 från Swedenmobile

En 32GB Wifi blev det, köpte även docka, CCK och ett schysst fodral i äkta läder, nöjd som tusan:)

Ursprungligen av MP:

Jag beställde en iPad på Elgigantens hemsida 05:25 i morse. Lagerstatusen sa att det fanns i lager. Nöjd över att slippa hasta till något varuhus tar jag en lungn frukost och cycklar till jobbet.

10:49 får jag ett SMS från Elgiganten där de säger att iPaden sålt sålt slut och ber mig kontakta kundtjänst. De visar sig att de inte haft koll på hur många de haft i lager och sålt på chans. Jag får ingen iPad nu men kan vara kvar i kön........:mad:

Nu står jag här utan iPad och vet inte när jag kan få någon. Usch!!!!

Siba i Kungsbacka har hur många som helst. En snabb titt på deras hemsida visar att de är liknande på fler orter.

Ursprungligen av andlin76:

Siba i Kungsbacka har hur många som helst. En snabb titt på deras hemsida visar att de är liknande på fler orter.

vad är cck?

Ursprungligen av jimel:

vad är cck?

Med all sannolikhet ett "Camera Connection Kit"

Ursprungligen av Christer Holm:

Med all sannolikhet ett "Camera Connection Kit"

Exakt:)

Aha tackar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-24 07:21

Media Markt i Nacka och Expert i Farsta hade i går eftermiddag, om någon fortfarande letar.

Måste bara fråga, vad betyder Sevolutionär?

Ursprungligen av Gustav.89:

Måste bara fråga, vad betyder Sevolutionär?

Lek med ord. Se = retinaskärmen. Engelskans variant är resolutionary.

Bevaka tråden