- LaHe
- Avstängd ●
Det vore ju sjukt dumt om det är meningen att det ska vara så...???
Vet ju inte vad knappf*n heter egentligen så kan ju inte söka efter information rörande detta, och vet inte heller vart man kan rapportera/se buggar. Har ju utvecklarkonto och allt så.
Vet ju inte vad knappf*n heter egentligen så kan ju inte söka efter information rörande detta, och vet inte heller vart man kan rapportera/se buggar. Har ju utvecklarkonto och allt så.
Testa utvecklarforumet
bugreport.apple.com
'
Haha...
Glad jag rensade både iPhonen och iPaden från en hel massa... skulle behöva rensa/gömma dom i iTunes också... vill inte att dom kommer tillbaka vid nästa nyinstallation av ny enhet
Vid byte till en ny enhet brukar jag rensa rejält. Men det tar inte så många månader innan jag hittar nya "måste ha".
Har lugnat mig betydligt.,.. har väl mina 500+ i iTunes men "bara" ca 150 i enheterna och skulle säkert kunna skippa hälften av dom... utan att sakna dom.Ett och annat guldkorn dyker ju upp, men oftast ersätter den nått annat ...
Ingen som vet mer än att det är i höst. Ett rykte (en sk analytiker) påstår att det kommer i september men eftersom han slängde in att allt skulle komma i september inklusive nya iphonemodellen, en omgjord IPad plus miniipad samt nya datorer så håller jag trovärdigheten på lägsta möjliga nivå.
Jag har iOS 6 beta 3 på Paddan, jag tycker att nya kartorna är usla. I övrigt fungerar det mesta som man förväntar sig.
Dags för en ny betaversion snart igen. För mig fungerar Appstore uselt...
Kanske skulle rensa och återställa från iCloud. Appstore har massor med brister i min installation (beta 3)...
För mig lirar allt klockrent förutom att telefonen dör vid 20%.
Edit: senaste betan.
För mig lirar allt klockrent förutom att telefonen dör vid 20%.
Edit: senaste betan.
iPhone kanske fungerar bättre (har ingen med iOS 6). Mina problem är i iPad 3...
Noterar att det inte går att koppla samtal med vår mobila växel (Telenor). Telenor har en egen app (Koppla Samtal) men det går manuellt. Förfarandet är som så att man trycker 2+lur (på iPhone "Lägg till samtal") sedan kopplar man över med 4+lur, vilket är lite tricky på iPhone, men det fixar man genom att ha en kontakt med telefonnummer 4 inlagd som man ringer upp. Detta funkar inte alls sedan iOS 6. Man växlar bara mellan samtalen och de kopplas aldrig över. Funkar varken i appen eller manuellt.