- Engalunda
- Medlem ●
- Jönköping
Grattis!
Nu är jag påväg hem till Gävle efter ännu en helg full med studier för att bli massageterapeut, nu är det bara en helg kvar så är man utbildad förhoppningsvis
Skönt att sitta på tåget och använda Sj:s internet på sin fortfarande inte inskrivna MacBook Air
Pissig dag fick ett avslut med kramar, fin-middag och ett nytt glas till min 3G på posten!
Planerar för min kommande 4S så ifall nån ser den sjukt billigt utan abonnemang etc, PMa mig! I needz it.
Glad
kan troligen (peppar peppar) gå till jobbet på måndag.
Legat hemma sedan i Tisdags och uschlat mig i förkylning, feber, skallebank osv...
Känns som jag börjar återvända till de levandes skara.
Veckan har gått i snigelfart, trökat sig fram, sovit fyra timmar på dagen, två på kvällen, feber, sedan sovit som en klubbad hela natten....
Jag tycker att det är skitkul att jag, och tre andra fotografer, numer finns att beskåda i intervjuform vad det gäller befintligt ljus på moderskapet.se
Det är som ett extra material till en ny kurs som handlar om just befintligt och/eller naturligt ljus.
Är man guldmedlem kan man surfa in på Fyra fotografer om befintligt ljus - Moderskeppet Guld och se alla klippen, är man inte guldmedlem så kan man ändå se två av klippen.
Dvd:n kommer senare i oktober, är du intresserad av fotografi så rekommenderar jag en titt.
Idag låg ett efterlängtat paket från Play.com i postfacket så ikväll blir det filmtajm o jag kan med rätta luta mig tillbaks för idag har jag varit ut på två mil cykeltur i det fina höstvädret...med halvvägspaus i shoppingmeckat Birsta.
Frisk luft(Syre), sol(D-vitamin), kaffe(koffein ) och benträning som heter duga, dessutom uträttade ärenden.
Med tanke på att idag skulle vara vilodag efter tre dagar av danskurs samt i lördags då vilken det var vår latinoklubb Club Bachata o under vilken jag dansade nästan i streck, så känns det nästan otroligt att jag gav mig ut igen men jag är lite rastlös...och jag gillar att cykla.
Lika bra att passa på så länge det går för rätt vad det är så är marken vit o hal