- everlast
- Medlem ●
- Lidköping
När jag pratade med Borderlinx förra gången så var intrycket att detta bara är en liten del av verksamheten och dom inte lägger några stora resurser på detta. Synd för det hade ju varit bra marknadsföring om vi alla hade haft våra telefoner i handen på måndag.
När det är stort tryck, som till exempel i samband med ett iPhone-släpp så tar det ibland lite längre tid. Jag har haft flyt båda gångerna jag köpt iPhone via Borderlinx dock. Ivägskickad inom 24 h båda gångerna.
Har funkat likadant för mig tidigare, inte haft några fördröjningar eller problem.
Bara sitta lugnt i båten och vänta på ett mail i inkorgen.
Ni som beställt från utlandet, har ni funderat något kring hur ni ska göra med sim-kortet? Vad jag förstår verkar det som att operatörerna inte kommer att skicka ut nano-sim separat utan endast med telefon, initialt.
Du kan få nano-SIM hos samtligen operatörer, vissa tar betalt, andra inte.
Ni som beställt från utlandet, har ni funderat något kring hur ni ska göra med sim-kortet? Vad jag förstår verkar det som att operatörerna inte kommer att skicka ut nano-sim separat utan endast med telefon, initialt.
Har beställt från Telenor och fått bekräftat att det kommer om ett par dagar.
Och där dök DHL:s trackingnummer upp på min Borderlinx beställnings-sida.
Undra om dom tänker skicka den till mig redan idag...?
/e
Om trackingnumret syns redan så kan det nog vara så att paketet lämnar redan idag.
Du frågade inte om dom möjligtvis hade tänkt sig att skicka iväg våra lurar idag?
Alla verkar säga olika, har pratat med 5 olika personer idag(desperat jag ) och en sa att dom inte hinner skanna min iPhone idag, en annan ville ha mitt suite nummer och vips var den skannad. En tredje sa att dom skickar alla på måndag, en fjärde sa att de skickar några idag... Dom verkar inte ha nån koll men det skiter jag i nu för så länge den är skannad och betalad så finns det fan inget längre som kan gå fel
Alla verkar säga olika, har pratat med 5 olika personer idag(desperat jag ) och en sa att dom inte hinner skanna min iPhone idag, en annan ville ha mitt suite nummer och vips var den skannad. En tredje sa att dom skickar alla på måndag, en fjärde sa att de skickar några idag... Dom verkar inte ha nån koll men det skiter jag i nu för så länge den är skannad och betalad så finns det fan inget längre som kan gå fel
Äkta att ligga på med blåslampa, ihärdigt Hoppas du får den redan idag