Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt iPhone 5

Tråden skapades och har fått 424 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hur lång tid brukar det ta innan den dyker upp i suiten?

/e

Ursprungligen av everlast:

Hur lång tid brukar det ta innan den dyker upp i suiten?

/e

Hur långt är ett snöre?

Du får ett mail när den dyker upp där.

Undrar hur många iPhone 5 som försvinner ner i Borderlinxhålet den här gången?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 12:25

fan va gött för er, önskar inte alls att min telefon chillade med era på g till Borderlinx ^^

"Up to 24 hours..." enligt dem själva

När jag pratade med Borderlinx förra gången så var intrycket att detta bara är en liten del av verksamheten och dom inte lägger några stora resurser på detta. Synd för det hade ju varit bra marknadsföring om vi alla hade haft våra telefoner i handen på måndag.

När det är stort tryck, som till exempel i samband med ett iPhone-släpp så tar det ibland lite längre tid. Jag har haft flyt båda gångerna jag köpt iPhone via Borderlinx dock. Ivägskickad inom 24 h båda gångerna.

Ursprungligen av pmarriott:

När det är stort tryck, som till exempel i samband med ett iPhone-släpp så tar det ibland lite längre tid. Jag har haft flyt båda gångerna jag köpt iPhone via Borderlinx dock. Ivägskickad inom 24 h båda gångerna.

Har funkat likadant för mig tidigare, inte haft några fördröjningar eller problem.

Bara sitta lugnt i båten och vänta på ett mail i inkorgen.

Detta eviga väntande....

/e

Inne i Borderlinx system. Betalt och klart!

/e

Ursprungligen av everlast:

Inne i Borderlinx system. Betalt och klart!

/e

Jävla flyt du har...

Ni som beställt från utlandet, har ni funderat något kring hur ni ska göra med sim-kortet? Vad jag förstår verkar det som att operatörerna inte kommer att skicka ut nano-sim separat utan endast med telefon, initialt.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-09-21 13:41
Ursprungligen av Specias:

Ni som beställt från utlandet, har ni funderat något kring hur ni ska göra med sim-kortet? Vad jag förstår verkar det som att operatörerna inte kommer att skicka ut nano-sim separat utan endast med telefon, initialt.

Du kan få nano-SIM hos samtligen operatörer, vissa tar betalt, andra inte.

Ursprungligen av Specias:

Ni som beställt från utlandet, har ni funderat något kring hur ni ska göra med sim-kortet? Vad jag förstår verkar det som att operatörerna inte kommer att skicka ut nano-sim separat utan endast med telefon, initialt.

Har beställt från Telenor och fått bekräftat att det kommer om ett par dagar.

Och där dök DHL:s trackingnummer upp på min Borderlinx beställnings-sida.
Undra om dom tänker skicka den till mig redan idag...?

/e

Ursprungligen av everlast:

Och där dök DHL:s trackingnummer upp på min Borderlinx beställnings-sida.
Undra om dom tänker skicka den till mig redan idag...?

/e

Om trackingnumret syns redan så kan det nog vara så att paketet lämnar redan idag.

Japp, nu är det bara att vänta på tills chauffören ringer på dörren.

Efter lite klagande i chatten dök min mobil upp direkt!!

Ursprungligen av josefffs:

Efter lite klagande i chatten dök min mobil upp direkt!!

Du frågade inte om dom möjligtvis hade tänkt sig att skicka iväg våra lurar idag?

Ursprungligen av everlast:

Du frågade inte om dom möjligtvis hade tänkt sig att skicka iväg våra lurar idag?

Alla verkar säga olika, har pratat med 5 olika personer idag(desperat jag ) och en sa att dom inte hinner skanna min iPhone idag, en annan ville ha mitt suite nummer och vips var den skannad. En tredje sa att dom skickar alla på måndag, en fjärde sa att de skickar några idag... Dom verkar inte ha nån koll men det skiter jag i nu för så länge den är skannad och betalad så finns det fan inget längre som kan gå fel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 15:46
Ursprungligen av josefffs:

Alla verkar säga olika, har pratat med 5 olika personer idag(desperat jag ) och en sa att dom inte hinner skanna min iPhone idag, en annan ville ha mitt suite nummer och vips var den skannad. En tredje sa att dom skickar alla på måndag, en fjärde sa att de skickar några idag... Dom verkar inte ha nån koll men det skiter jag i nu för så länge den är skannad och betalad så finns det fan inget längre som kan gå fel

Äkta att ligga på med blåslampa, ihärdigt Hoppas du får den redan idag

Ursprungligen av stile:

Äkta att ligga på med blåslampa, ihärdigt Hoppas du får den redan idag

Haha idag kommer den garanterat inte...allt innan nästa fredag är helt ok för mig

Är det någon mer av er som fått ert DHL trackingnummer?

/e

Ursprungligen av everlast:

Är det någon mer av er som fått ert DHL trackingnummer?

/e

Ja, det står i Shipment history.

Ursprungligen av everlast:

Är det någon mer av er som fått ert DHL trackingnummer?

/e

Trackingnummer kan dröja, och ofta kan man inte söka på dem förrän de kommit in på DHL's första sorteringspunkt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 15:21

vafan vad fort det ska gå för er då! min har fan inte rör sig ett jävla steg ens! förresten när la ni in era orders?

Ursprungligen av crayzee:

vafan vad fort det ska gå för er då! min har fan inte rör sig ett jävla steg ens! förresten när la ni in era orders?

14e september kl 10.
5 minuter innan jag startade den här tråden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 15:45

haha ska tänka på detta tills nästa release nu när jag fått tummen ur och kört via Borderlinx. Jag är bara jävligt avis att jag va så seg ^^
inte mer än rätt iaf

Glad för er skull som snart har era lurar!
Men jag vill att ni är noga och ärliga med era omdömen i era uppbyten, ifall jag ger mig på ett själv om 1-2 månader.

Nu är min skickad från borderlinx!

Bevaka tråden