- kenjon
- Medlem ●
- Karlskoga
Allt nerladdat, godkänner vilkoren sedan står det verifierar uppdateringen.
Sen blir det något fel och det står "Programuppdatering ej tillgänglig"??????
Bara backa ett steg, och välj Installera igen.
Fått ner iOS 7 nu, men tycker telefonen känns lite seg? Har en iPhone 5, så det borde ju inte vara så tycker man... Man vänjer sig väl
Segare än iOS 6? I vilka funktioner? Det tar kanske några uppgraderingarna för att allt ska flyta.
När World of Warcraft gör uppdateringar så har de ju en speciell launcher som fungerar som en Torrentklient. Kanske Apple borde göra samma sak (frivilligt) vid stora releaser?
Så du tänker att telefoner och paddor ska vara torrentklienter?
Segare än iOS 6? I vilka funktioner? Det tar kanske några uppgraderingarna för att allt ska flyta.
Märker ingen seghet i 7an.
Jag har ingen AirDrop symbol. Någon som stött på problemet?
Det är ingen symbol och således inget problem.
Var fan har dem gjort av kalkylatorn på iPad? Glömde dem att lägga till den i snabbmenyn?
iOS till iPad har inte haft en kalkylator på länge.
Vet inte när den togs bort men det finns flera att ladda ner.
Min idé var väl att se om det var någon som var i samma sits.
Men jag ska nog sluta posta på detta forumet, det var länge sedan det gick att få ut något vettigt här.
Samma sits här. Har försökt sedan 18:59 nu Skam den som ger sig. Vill ha ios 7 nu ju!
Hur då och varför sämre. Lite mera specifik kanske.
Ni vill inte ha iOS7, tro mig. Jag sitter här och är lätt illamående...
iOS 7 är riktigt bra (efter illamåendet gått över). Funktionaliteten är bättre än någonsin, men ikonerna och pastellfärgerna är lite jobbiga ja Men man vänjer sig.
Jag får upp dessa meddelanden.
Jag vet inte vad jag har som ligger kvar och ska överföras eller hur man löser det hela.
Saknar Väder i Notiscenter... Får inte fram symbolerna i alla fall.
Det där hade jag också problem med. En snabbsökning på Google gav lösningen: starta den inbyggda väderappen en gång och låt den uppdatera så fungerar det i Notiscenter också.
Två timmar sedan lyckad installation men telefonen är oanvändbar p.g.a. att aktiveringsservrarna inte går att nå över huvud taget. Att nedladdningen av nästan 1 GB tog lång tid är förståeligt om än irriterande, men att inte alls kunna skicka den minimala aktiveringsinformationen är riktigt dåligt. Tur att man befinner sig i en tidszon där det inte är dag och det inte är hela världen om telefonen är död ett tag.