- tsson
- Medlem ●
- Helsingborg
vad står det på er beställning? på min står det "Processing Items Dispatched: October" - är det ett bra tecken? :/
Ett bra tecken då den inte är annulerad, ett dåligt tecken är att du antagligen är väldigt långt bak i kön då du inte fått ett datum! :/
Testade en sak i förrgår. Provade att skicka efter en iphone 5s dock från apple uk via borderlinx. Den är nu på väg till borderlinx.
Så det där med att applestore uk inte skickar till borderlinx längre, det stämmer inte alls.
Bara min iphone kunde skickas iväg snart...
/e
Testade en sak i förrgår. Provade att skicka efter en iphone 5s dock från apple uk via borderlinx. Den är nu på väg till borderlinx.
Så det där med att applestore uk inte skickar till borderlinx längre, det stämmer inte alls.
Bara min iphone kunde skickas iväg snart...
/e
Va? Vilket steg är du på? Jag menar, har stått sen i Söndags "Delivery October" medans vi som beställde direkt har ett datum. Men du menar att du lyckats gå före?
Läs igen. Han beställde en iPhone 5s dock, inte en telefon. Docken finns i lager, och kan skickas direkt.
Läs igen. Han beställde en iPhone 5s dock, inte en telefon. Docken finns i lager, och kan skickas direkt.
Tolkade som "dock" från apple uk och inte apple us. Alltså i mitt huvud blev det galet!
"Dock:
likväl, i alla fall, ändå, men, likafullt, emellertid, ändock, inte desto mindre, trots allt"
Sen att jag missa hela sista meningen han skrev, är ju bara slarv från min sida
Du har PM!
BTW: "5 working days" har gått nu;) Ska jag våga hoppas på tisdag?
Men på min står 7-10 business days, står det inte det på din?
Säg att telefonen kommer in på tisdag, är chanserna goda att man hinner få den innan nästa helgen?
Säg att telefonen kommer in på tisdag, är chanserna goda att man hinner få den innan nästa helgen?
Nja, inte för mig. Även om det finns en stor DHL hub i stan så tror jag inte det. Med tur så tror jag på veckan efter i allra bästa fall
Men jag är ju en naiv optimist:)
Apropå att få tag på lurar i fysisk butik...
Har vi några 99-medlemmar som bor i England eller Tyskland - eller som har kontakter där - och som har koll på hur tillgången ser ut i de fysiska butikerna?
Apropå att få tag på lurar i fysisk butik...
Har vi några 99-medlemmar som bor i England eller Tyskland - eller som har kontakter där - och som har koll på hur tillgången ser ut i de fysiska butikerna?
Tillgången är oerhört begränsad. Kommer in små leveranser då och då.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=...
Så, man kan nu beställa via borderlinx? Funkar UK-modellen felfritt i Sverige då? Tänkte på frekvenserna för LTE och så.
Och gäller det även 5C? Den jag är mest sugen på!
Så, man kan nu beställa via borderlinx? Funkar UK-modellen felfritt i Sverige då? Tänkte på frekvenserna för LTE och så.
Och gäller det även 5C? Den jag är mest sugen på!
Om du inte har otur och blir bortsorterad så svar ja på bägge frågorna.
Den frågan passar bättre här: http://www.99mac.se/forum/t/305326-intryck-av...