- Ida Blix
- Medlem ●
- Sollentuna
Nu är det dags för ännu ett Apple-event, och om vi har tur dyker det upp massor av ny rolig hårdvara. Främst tror vi på en ny cool Ipad Pro, men även Mac kan få en stund i rampljuset.
Har helt missat att det är kl.15. Det är ju snart dags!
Och nu Mac Mini!!!! Herregud...
Den största uppdateringen för Ipad hittills?
Den största uppdateringen för Ipad hittills?
Nej 12,9" är större.
Nya macbook air verkar bli rätt dyr de har ju varit ganska bra prissatta tidigare har väl gått att hitta ner mot 7000kr ibland? Sen skulle det varit fint med en fyrkärnig processor med de priserna men de vill väl hellre sälja en Pro till de kunderna.
Nej, ingen iPad Mini...illa. Märkligt att den inte ens nämndes, antingen info om att den slutar eller att det kommer ny framöver. Ingenting. 588 dagar sedan refresh.
Illa.
Finns det någon anledning att betala mer för MacBook 12 nu?
Nej, ingen iPad Mini...illa. Märkligt att den inte ens nämndes, antingen info om att den slutar eller att det kommer ny framöver. Ingenting. 588 dagar sedan refresh.
Illa.
Menade specifikt Ipad Pro-modellen. Men Ipad Mini nämndes faktiskt i förbigående – först i början att den fanns, och sen i slutet att den skulle finnas kvar jämte den "vanliga" Ipad som kom i våras. Detta gör att jag trodde den skulle ha smyguppdaterats, men...
Menade specifikt Ipad Pro-modellen. Men Ipad Mini nämndes faktiskt i förbigående – först i början att den fanns, och sen i slutet att den skulle finnas kvar jämte den "vanliga" Ipad som kom i våras. Detta gör att jag trodde den skulle ha smyguppdaterats, men...
Jaså? Det missade jag helt isf...
Nu ska vi snart trängas som galningar för att se på nyheterna. Jag hoppas kunna återkomma med filmklipp snart!
Intressant att höra hur nya iPad känns att hålla i handen/händerna jämfört med gamla modellerna.
Nu är det dags för ännu ett Apple-event, och om vi har tur dyker det upp massor av ny rolig hårdvara. Främst tror vi på en ny cool Ipad Pro, men även Mac kan få en stund i rampljuset.
Allt jag tänker på är i3 och 128GB SSD i en hemdator för 10 000 som dessutom inte går att uppgradera själv. Sjukt! No more Apple för min del.