Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja, porrfilter (autotext föreslår porrfilmer...) är ett intressant ämne. För några veckor lyssnade jag (för första gången hela podden från början till slut!) på en intressant podd hos SvD om just detta. Förutom de tre debattörerna så fanns en påläst journalist med som mederator.
Lyssna och njut. Jag lägger just nu inga politiska värderingar, med politikerna har ”uppförsbacke” och jag tappar snabbt räkningen på hur många gånger hon skyller ifrån sig om att detta startades innan hon tillträdde... ?
Jag kan väl nånstans tycka att ett porrfilter är okej, även om psykologen nu säger att det inte hjälper.
Annars borde ju alkoholförbud, drogförbud och andra ”filter” i våra liv inte vara bra heller...? ?
Jag kan väl nånstans tycka att ett porrfilter är okej, även om psykologen nu säger att det inte hjälper.
Annars borde ju alkoholförbud, drogförbud och andra ”filter” i våra liv inte vara bra heller...? ?