Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99s motorsport-tråd MED resultat

Tråden skapades och har fått 648 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hamilton vann. Bottas tvåa. Leclerc trea efter motorproblem. Han har något stort på gång.

  • Medlem
  • 2019-03-31 22:10

Ojojoj!
LEC kvalar ut VET och missar sin första seger pga motorproblem. Gamlingen VET har problem med nerverna och faller på eget grepp.
När blir VET ersatt i Ferrari? Blir det i Kina, eller väntar man ändå till Azerbaijans GP? VET har ju blivit SÅ passé!

Nej, det är ingen som tänker så, eftersom det handlar om en fyrfaldig världsmästare. Men hade det däremot varit en fd svensk F1-förare så hade diskussionen redan varit igång och dessutom fullt legitim.

Senast redigerat 2019-03-31 22:21
Ursprungligen av Dalle:

Ojojoj!
LEC kvalar ut VET och missar sin första seger pga motorproblem. Gamlingen VET har problem med nerverna och faller på eget grepp.
När blir VET ersatt i Ferrari? Blir det i Kina, eller väntar man ändå till Azerbaijans GP? VET har ju blivit SÅ passé!

Nej, det är ingen som tänker så, eftersom det handlar om en fyrfaldig världsmästare. Men hade det däremot varit en fd svensk F1-förare så hade diskussionen redan varit igång och dessutom fullt legitim.

Vettel var tvåa både 2017 och 2018, varför skulle han petas efter bara två lopp i år? ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-01 16:04
Ursprungligen av Zeugma:

Vettel var tvåa både 2017 och 2018, varför skulle han petas efter bara två lopp i år? ?

Ferrari behöver lite nytt blod helt klart se på ungtuppen LeClerc. Vettel kanske har sina bästa år bakom sig om du frågar mig, det har varit lite tveksamma styrningar från hans sida sista tiden men vad vet jag, sen andra plats är det väl ingen som kommer ihåg i historieböckerna.

Ursprungligen av cubeis:

Ferrari behöver lite nytt blod helt klart se på ungtuppen LeClerc. Vettel kanske har sina bästa år bakom sig om du frågar mig, det har varit lite tveksamma styrningar från hans sida sista tiden men vad vet jag, sen andra plats är det väl ingen som kommer ihåg i historieböckerna.

Han hade kanske vunnit i en merça?

Ursprungligen av Zeugma:

Han hade kanske vunnit i en merça?

Party mode ON! ?

Nu när 99 lägger ner, vart ska man då snacka motorsport som vi gör i denna tråd? Finns det något annat bra forum för detta?

  • Medlem
  • 2019-04-06 21:00
Ursprungligen av MrQuattro:

Nu när 99 lägger ner, vart ska man då snacka motorsport som vi gör i denna tråd? Finns det något annat bra forum för detta?

Janne Blomqvists Racingblogg så klart.
http://f1blogg.teknikensvarld.se/

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2019-04-07 00:33
Ursprungligen av Dalle:

Janne Blomqvists Racingblogg så klart.
http://f1blogg.teknikensvarld.se/

Tack Dalle, jag behövde den!

Ursprungligen av Gunnar B:

Tack Dalle, jag behövde den!

Suverän blogg med många trevliga medlemmar för att diskutera motorsport.

  • Medlem
  • 2019-04-07 09:10
Ursprungligen av keptang:

Suverän blogg med många trevliga medlemmar för att diskutera motorsport.

Tyvärr tar trollen över allt mer i kommentarsfältet.

Ursprungligen av Dalle:

Tyvärr tar trollen över allt mer i kommentarsfältet.

Man får lära sig att ignorera och scrolla.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-04-08 11:48

Ibland glömmer man bort att motorsport är mer än F1 och Indy. Framtidens stjärnor fostras i karting, och där händer också en hel del spännande saker. Min son Oskar började köra i träningsklassen Cadetti förra året som sjuåring, och i år har han börjat tävla i Formel Micro. Jag skriver "han" eftersom det är han som kör, men egentligen är det hela familjen som tävlar. Jag som mekaniker och ansvarig ledare, och Oskars mamma som är mekhjälp, logistiker och mental coach. Alla gör sin del, precis som i de stora F1-teamen.

Hittills har Oskar visat bra fart och racecraft på banan, så det finns nog en hel del att se fram emot där!

Jag har inte varit superaktiv i den här tråden, men jag kommer att hänga på Facebook och Instagram och rapportera om vår framfart för alla som är intresserade. På båda plattformarna heter vi @wiik.racing
Kika gärna in där och följ/gilla oss så stödjer ni återväxten i svensk motorsport!

Kul att höra @Vassius, lycka till hela familjen!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-04-09 09:55
Ursprungligen av keptang:

Kul att höra @Vassius, lycka till hela familjen!

Tack!

Det gick bra för Mercedes i Kina.

  • Medlem
  • 2019-04-14 22:18

Alla sa ju att KUB skulle vara så jäkla bra! Men hans hand begränsar honom en hel del. Han är konstant långt efter sin teamkamrat.
Hur bra tålamod har Claire egentligen?

Ursprungligen av Dalle:

Alla sa ju att KUB skulle vara så jäkla bra! Men hans hand begränsar honom en hel del. Han är konstant långt efter sin teamkamrat.
Hur bra tålamod har Claire egentligen?

Hon behöver polska zlotys.

Head-Light badminton rackets, by examination, are increasingly reasonable for club players who play copies unmistakably more than singles. The benefit of utilizing a head-light racket is that the head and casing have far less mass and are thusly a lot simpler to control and swing. This is significant when shielding against contradicting crushes, as you should respond as fast as conceivable to restore the crush. By a similar rule, Head-Light rackets are additionally substantially more attractive when playing shots at the net, especially in the event that you hope to polish off rallies at the front of the court. On the off chance that you like to play driving, quick and assaulting badminton when playing pairs, or are a singles player who has incredible system and swing speed, you ought to genuinely consider a Head-Light racket. https://www.ultrabadminton.com/best-badminton-rackets-for-beginners

Bevaka tråden