Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt thema till OS X 10.3.x

Tråden skapades och har fått 47 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jo, somliga verkar ha stora problem med att ta kritik som inte är positiv.

Att jag tycker det där verkligen var apfult, totalt värdelöst färgschema som inte alls passade ihop på nåt sätt, får jag inte säga det bara för att jag inte orkar bry mig om att göra ett eget theme?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-28 23:26
Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik
Jo, somliga verkar ha stora problem med att ta kritik som inte är positiv.

Att jag tycker det där verkligen var apfult, totalt värdelöst färgschema som inte alls passade ihop på nåt sätt, får jag inte säga det bara för att jag inte orkar bry mig om att göra ett eget theme?

Säg vad du vill men använder du sådant språk kan du förvänta dig språk tillbaka, enkelt.

Om ni tycker om bara blått överallt är det er smak det bara för att Apple har gjort det så, jag tycker om färg!
Om Apple imorn skulle ändra tema med färg lovar jag att ni skulle tycka ohh va coolt! Loser!

Andra forum brukar ha mycket vårdat språk, men har verkar dom släppa in vem som helst.

  • Medlem
  • 2003-11-28 23:31

Lite väl hård och osaklig kritik. Personkigen bryr jag mig inte så mycket om teman, jag är ganska nöjd med hur Aqua ser ut... men kul att folk gör egna teman och moddar.. Keep up the good work..

Mohsan: Det är nog snare du som borde tänka lite på hur du uppför dig här på forumet. Du har slängt ur dig en väldig massa onödigt, senast "Looser".

Jag har aldrig sagt att du är en looser för att du gillar, enligt mig, mystika färger i konstiga kombinationer. Varför ska du då vräka ur dig något sådant mot mig?

Jag har aldrig sagt att jag gillar standardfärgerna i MacOS X till 100%, och jag kan garantera dig att om Apple skulle börja köra som standard med ditt theme, så skulle jag byta OS, jag skulle inte gilla det som du påstår.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-28 23:37

hmm vad är då detta du skrev?

>Att jag tycker det där verkligen var >apfult, totalt värdelöst färgschema

Ja? Jag skriver ATT JAG TYCKER det, får jag inte ha ett eget tycke och smak?

"Jag tycker" är väl huvudorden i den meningen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-28 23:45
Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik
Ja? Jag skriver ATT JAG TYCKER det, får jag inte ha ett eget tycke och smak?

"Jag tycker" är väl huvudorden i den meningen.

men apfult och värdelöst ingår, som sagt fult mot fult...

Jaha, ok.. men det förklarar ju allt. Jag är en looser för att jag har en egen åsikt..

*suck*

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-28 23:54
Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik
Jaha, ok.. men det förklarar ju allt. Jag är en looser för att jag har en egen åsikt..

*suck*

men ooohhh du fattar ju noll!
tydligen är du verkligen en loser!

Jag får också nedanstående när jag kollar din länk. Har försökt både med Safari och IE.

ADODB.Connection.1 error '80004005'

SQLState: S1000
Native Error Code: 1040
[TCX][MyODBC]Too many connections

/customers/xybernic.com/xybernic.com/httpd.www/global.asa, line 13

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-29 01:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av Alf Nilsson
Jag får också nedanstående när jag kollar din länk. Har försökt både med Safari och IE.

ADODB.Connection.1 error '80004005'

SQLState: S1000
Native Error Code: 1040
[TCX][MyODBC]Too many connections

/customers/xybernic.com/xybernic.com/httpd.www/global.asa, line 13

jo får många besökare på min site
pröva igen om ett tag

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-29 01:14

Var inte ledsen. Temat är ingen höjdare, men din animerade gubbe är jättekul. Genialisk faktiskt. Satsa på det istället! Jag vill titta på den igen, men servern vill inte.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-29 01:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mondo
Var inte ledsen. Temat är ingen höjdare, men din animerade gubbe är jättekul. Genialisk faktiskt. Satsa på det istället! Jag vill titta på den igen, men servern vill inte.

Mmm det är för många som har loggat in, det e fullt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-29 01:22
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mondo
Var inte ledsen. Temat är ingen höjdare, men din animerade gubbe är jättekul. Genialisk faktiskt. Satsa på det istället! Jag vill titta på den igen, men servern vill inte.

så nu finns det plats, testa nu...

musikvideon liknar mest en plugin till ett känt mp3-program till windows.. kan man ladda hem formz adventure förresten? den verkar nice...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-04 23:03
Citat:

Skrevs ursprungligen av statemachine
musikvideon liknar mest en plugin till ett känt mp3-program till windows.. kan man ladda hem formz adventure förresten? den verkar nice...

Tack, men filmen blev aldrig färdig redigerad, den sitter på hyllan...kanske i framtiden.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mohsan
Visst men det är oxå skillnad på att säga "Nej jag tyckte inte det var bra för mig, eller helt enkelt säga vad som inte var bra", istället för att säga Usch jag mår illa och blir psykiskt sjuk, det var gräsligt osv...

Jag menar man får tillbaka det man ger.
Kram.

Jag tycker orange, grönt och lila på ett gränssnitt är bland det gräsligaste jag sett och därför skrev jag detta också.

MEN... du kanske tycker detta är bra?

När det gäller smak finns inga rätt eller fel. Vilken mat är godast t ex? Jag säger pannkaka och då kan inte du säga att jag har fel för du tycker det är köttbullar. Det är så barn pratar med varandra. Ett annat exempel från barnens värld är att be någon titta sig i spegeln...

En fråga? Vill du ha beröm för dina alster eller vill du ha kritik? Om det bara är beröm du är ute efter så ska du nog inte lägga upp alster för granskning. Att sen "beställa" bra omdömen är ju inte heller särskilt moget om man säger så.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-05 01:03
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Täpp
Jag tycker orange, grönt och lila på ett gränssnitt är bland det gräsligaste jag sett och därför skrev jag detta också.

MEN... du kanske tycker detta är bra?

Skriva sådär är bättre kritik, bra kritik är kritik med feedback på vad kritikern inte tyckte var bra och bra, än att bara säg t.ex "usch nä inget bra" eller "jätta bra".

Jag menar, man vill ju veta just vad som är och inte är bra.
För gör man nått för folket vill man veta folkets smak i detalj.

SVAR:
Ja, jag tycker det är bra med olika färgade prioritet på saker, det ger mitt klickande enklare och vart jag ska titta först och sist. Därför har jag gjort det och lagt upp det för andra kanske oxå tycker det.
Jag har fått 3 privat mail från personer som håller med och har gett beröm, det är viktigast.
Samt haft flera 20-30-tal downloads per dag sedan söndag, då det även finns bilder på temat och folk laddar ner det av intresse.

Sedan viss dålig kritik om färgerna valde jag att lägga in "Blue sky" temat som ingen gett mig dålig kritik på, de temat gjorde jag endast för folk som diggar samma färg på ett tema. Sådan artist jag är!

Men i vilket fall som helst, som du säger pannkaka eller köttbullar, det beror på vad man är sugen efter.

- och att ge kritik innebär att skaparen vill veta vad som användaren tycker är bra och inte bra, det är helt enkelt sjysstare mot skaparen

Nu ska jag programmera.
Peace.

Bevaka tråden