Skrevs ursprungligen av Anders Täpp
Jag tycker orange, grönt och lila på ett gränssnitt är bland det gräsligaste jag sett och därför skrev jag detta också.
MEN... du kanske tycker detta är bra?
Skriva sådär är bättre kritik, bra kritik är kritik med feedback på vad kritikern inte tyckte var bra och bra, än att bara säg t.ex "usch nä inget bra" eller "jätta bra".
Jag menar, man vill ju veta just vad som är och inte är bra.
För gör man nått för folket vill man veta folkets smak i detalj.
SVAR:
Ja, jag tycker det är bra med olika färgade prioritet på saker, det ger mitt klickande enklare och vart jag ska titta först och sist. Därför har jag gjort det och lagt upp det för andra kanske oxå tycker det.
Jag har fått 3 privat mail från personer som håller med och har gett beröm, det är viktigast.
Samt haft flera 20-30-tal downloads per dag sedan söndag, då det även finns bilder på temat och folk laddar ner det av intresse.
Sedan viss dålig kritik om färgerna valde jag att lägga in "Blue sky" temat som ingen gett mig dålig kritik på, de temat gjorde jag endast för folk som diggar samma färg på ett tema. Sådan artist jag är!
Men i vilket fall som helst, som du säger pannkaka eller köttbullar, det beror på vad man är sugen efter.
- och att ge kritik innebär att skaparen vill veta vad som användaren tycker är bra och inte bra, det är helt enkelt sjysstare mot skaparen
Nu ska jag programmera.
Peace.