- Robban G
- Medlem ●
- Göteborg/Maastricht
Glädjedödare där!
Glädjedödare där!
F'låt!
Är det någon som över huvudtaget kommer in på ITMS nu? Jag kommer bara till flaggorna, för att välja land.
Så har det varit en stund nu, som jag dock skrev förut kan man "smyga" sig in genom att söka på en artist.
Kan sånt här hållas hemligt i sveriges musikbranch ¿¿¿ borde det inte läckt info om det är så att det är på gång ¿¿
*branchskadad*
Är detta då en slump?
http://www.idg.se/ArticlePages/200410/25/20041025104139_IW/20041025104139_IW.dbp.asp
Var det idag det skulle hända saker eller?
Tillägg: Ja visst var det så. Exakt klockan 19.00 också. Lustigt
Nä, tisdag kl. 19 väl?
Länder som får upp samma skylt som vi:
Sverige
Norge
Finland
Spanien
Irland
Canada
Italien
Switzerland
Holland
Belgien
Österrike
Japan
Känns som en hel del länder det där. Hoppas det stämmer.
Kanske det till och med är någon tidsfunktionalitet så att det funkar för oss kl. 00:00:01?
konstigt att förmodligen ganska många väntar så på att få göra av med pengar...
brainwashed?
Nja, få tillgång till den största och av många sett den bästa digitala musikaffären som laddas ned till en ett otroligt bra musikprogram som sedan kan föra över det till med bästa och mest sålda MP3-spelaren på marknaden.
Brainwashed, nä...
Nja, få tillgång till den största och av många sett den bästa digitala musikaffären som laddas ned till en ett otroligt bra musikprogram som sedan kan föra över det till med bästa och mest sålda MP3-spelaren på marknaden.
Brainwashed, nä...
Ouäck, "mp3-spelare" är ingen bra benämning på den där fina apparaten som fa spelar AAC + andra format och också är en portabel hårddisk mm... En iPod är en iPod helt enkelt.
Ouäck, "mp3-spelare" är ingen bra benämning på den där fina apparaten som fa spelar AAC + andra format och också är en portabel hårddisk mm... En iPod är en iPod helt enkelt.
Jag vet men jag försökte låta lite objektiv iallafall.
Nu har det kommit fler länder som får samma skylt. Mexico, New Zealand, Poland och Iceland.
Kan det vara så att alla verkligen är klara för iTMS. Hoppas hoppas.
Länder som får upp samma skylt som vi:
Sverige
Norge
Finland
Spanien
Irland
Canada
Italien
Switzerland
Holland
Belgien
Österrike
Japan
Känns som en hel del länder det där. Hoppas det stämmer.
Konstigt om det nu skulle vara Sverige, Norge, Finland men inte Danmark. Danskarna får helt enkelt åka över till Sverige för att handla musik precis som en del svenskar åker till Danmark för att handla sprit
Edit: Såg att Danmark fanns med på Macrumors lista