- danny
- Medlem ●
- Göteborg
Vad är det för belyst tangentbord du har?
mkee
Tangentbord i all ära (vilket förövrigt finns på www.thinkgeek.com) men det jag vill veta är hur man kan sitta med en 8" skärm ?? eller hur många tum det nu är. Kan inte vara speciellt bra ur arbetssynpunkt va?
Eller du kanske har en större undangömd?
mkee
Tangentbord i all ära (vilket förövrigt finns på www.thinkgeek.com) men det jag vill veta är hur man kan sitta med en 8" skärm ?? eller hur många tum det nu är. Kan inte vara speciellt bra ur arbetssynpunkt va?
Eller du kanske har en större undangömd?
Jag vet inte om du läst hans inlägg efter när han postade bilderna?. där skriver han att han skall ha den i bilen. sen är det en 7" widescreen lilliput
mkee, är lite nyfiken, var har du fått skärmen ifrån (macdrivisar)? Jag funderar också på en touchscreen...
mkee, är lite nyfiken, var har du fått skärmen ifrån (macdrivisar)? Jag funderar också på en touchscreen...
Köpte min på ebay men jag tror att komplett.se har dom nu. Drivisar för mac, linux, win m.m. finns här.
http://www.egalax.com.tw/Download.htm
Tror att det är samma skärm och drivrutin för alla "no name" skärmar. Min är i alla fall en Lilliput 629GL-70NP/C/T
Trevlig uppsättning Motif. Hur är det att ha spegel placerad sådär? Funderar på att göra samma sak själv... Antar att de känns det större, luftigare. Men blir man inte irriterad på blänk från lampor etc, och att se sin egen nuna hela tiden!?
Trevlig uppsättning Motif. Hur är det att ha spegel placerad sådär? Funderar på att göra samma sak själv... Antar att de känns det större, luftigare. Men blir man inte irriterad på blänk från lampor etc, och att se sin egen nuna hela tiden!?
Det är inga problem, man tänker inte på det! Men som du säger det blir luftigare och snyggare !
Har dock inte möblerat klart än.. kanske bli att man sätter de så man ser ut genom stora fönstren istället! SNyggt på natten när man ser hela riket på kullen med 500 tända fönster.
Inte musens väl?
I så fall har du fått Stålmusen! Och jag en mycket mer krävande sort. Eg två, både Apples vita orig och Bluetake minimus.
Eg annan tråd.
Nej använder inte Apples mus.. tycker inte enknapp är ngt smart drag från Apple som jag vill stödja genom betala för ännu en sådan bara för att få blåtand!
Nej jag kör en Logitech MX 1000 Laser som laddas på 20-30 min och håller 2-3 veckor.
Litium batteri tror jag det är eller nåt !
kolla här uppdaterat med fler bilder:
Vad är det för skrivbord du har? Behöver själv något ganska långsmalt längt väggen.
Personligen skulle jag vilja ha en musmatta med samma design som ovansidan på en Mac Mini...
En polare (som även finns på detta forum) tog denna bil på sin Mac mini:
(Säg till om du inte vill ha den här nillon så tar jag bort den)
I manualen står det att man inte ska placera något ovanpå minin. Har för mig att det var för att cd'n inte skulle ta skada.