Fick mitt heatsink pryl utbytt på InLife, har funkat problemfritt sen dess! Tog nästan 3 veckor för dom att görat. Det mest irreterande från början var att teknikern "visste" enligt egen utsago att det var logikkortet... Jag "visste" efter att ha läst lite här och där att det inte alls var så säkert att det var logikkortet så jag frågade om han var säker, då sa han något i stil med att dom gjorde massa tester och visste att det var problemet... Blev sur men sa inget utan sa bara att jag inte kan avvara den för tillfället i flera veckor.
Efter att ha väntat några veckor för att se om apple hittade problemet kunde jag knappt andvända datorn utan att den stängde av sig så jag lämnade in den. Då sa dom fortfarande att det var logikkortet... Efter en vecka gick jag tillbaks och frågade hur det gick, ja då sa han att dom precis hade fått veta att det var ett ett annat fel (psss).
Efter det har ända problemet varit att dom som brukligt värkar det som säga att datorn apsolut är klar senast onsdag kanske tisdag om tur... Sen får man vänta några dagar till.
Varför kan inte vissa teckniker sluta snacka med oss konsumenter som om vi vore helt blåsta?